در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ TU8500 با قیمت باور نکردنی

سه شنبه 9 اسفند 1401
9:29
سورنا

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ TU8500
  • Device Connection Manager را انتخاب کنید
  • پشتیبانی از HDMI با قابلیت HDMI-ARC و eARC
  • فناوریContrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر
  • دارای تکنولوژی Simultaneous Audio Output

این مدل همچنین از متد طراحی Slim design بهره گرفته و یک فریم فوق باریک ارائه شده است. حاشیهها به قدری ظریف هستند که شما سایز تلویزیون را بیشتر از اندازهی واقعی تصور میکنید. همهی کابلهای متصل به تلویزیون را در پشت پایه پنهان کنید تا فضا منظم و مرتب باشد. پایهی بزرگ و محکم Y شکل تلویزیون سامسونگ tu8500 قابلیت جداسازی دارد. شما در چیدمان منزل خود حق انتخاب دارید. خرید میز تلویزیون از ضروریات همراه تلویزیون است. با قابلیت نصب بر روی دیوار دیگر نیازی به خرید اضافه نیست و صرفهجویی در هزینه خواهد بود. پس میتوانید تلویزیون را به دیوار نصب کنید و فضای بیشتری از نشیمن را برای خود مهیا کنید. در عین حال از زیبایی پنل ظریف آن بر روی دیوار همچنان لذت ببرید. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ یک تلویزیون ارزان قیمت است با اینحال کیفیت تصاویر در حد تلویزیونهای بالارده ارائه میدهد. صفحه نمایش کریستالی با کیفیت تصویر 4K تصاویر را با وضوح و شفافیت بالا نشان میدهند.

  • دارای فناوری Dialog Enhancement
  • روش دوم
  • Samsung Galaxy A3 ,A4,A5,A6,A7,A8,A9
  • یک پنجره تایید نمایش داده خواهد شد
  • مشاهده ی هاله سیاه بر روی تصویر
  • دارای ویژگی پیدا کردن خودکار شبکهها
  • خرابی قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • طراحی ظریفتر و حاشیه باریکتر در اطراف نمایشگر

در این مطلب ابتدا به صورت اختصاصی به نحوه وصل کردن گوشی به تلویزیون ال جی، سامسونگ و دیگر برندها به دو روش بیسیم و باسیم پرداختیم. همچنین روشهای اتصال به تلویزیونهای غیرهوشمند را نیز بررسی کردیم. اگر با استفاده از روش های بیان شده موفق به اتصال نشدید، بهتر است متناسب با برند تلویزیون خود، از یک تکنسین تعمیر تلویزیون ال جی یا … وصل کردن گوشی به تلویزیون ال جی از طریق کابل، اتصال موبایل به تلویزیون الجی از طریق مانیتورینگ، اتصال از طریق برنامه LG Tv Plus، اتصال با برنامه LG Tv Smart Share. اندروید باکس ویژگیهای یک تلویزیون هوشمند را به دستگاهتان میدهد که یکی از این قابلیتها اتصال به تلفن همراه است. اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ با استفاده از این روش بسیار ساده است. برای این لازم است کابل را به پورت مربوط به آن در تلویزیون وصل کنید. پس از آن میتوانید صفحه موبایل را روی تلویزیون مشاهده کنید.

اکنون احتمالاً می‌توانید تلویزیون سامسونگ از رویاها خود را داشته باشید - ارزان‌تر/زودتر از آنچه تصور می‌کردید.

در اینجا متوجه می شوید که کیفیت تصویر تلویزیون ال جی خوبه یا سامسونگ . زاویه دید تلویزیون ال جی بهتر است یا سامسونگ ؟ زاویه دید تلویزیون یا Viewing angle که اختصاراً VA گفته میشود، از ویژگیهای تصویر تلویزیون است که خود آن نیز به دو عامل دیگر نوع صفحه نمایش و زاویه نور بستگی دارد. اما آیا اگر زاویه دید تنظیم و خوب نباشد چه چیزی رخ میدهد. در صورت استاندارد نبودن زاویه دید، کاهش سطح نور، کاهش زمینه سیاه تصویر، تغییر رنگ و شستشوی رنگ صورت میگیرد. زاویه دید در مدلهای تلویزیون ال جی کیفیت بسیار عالی دارد و از زاویه دید گسترده برخوردار است. در مقابل تلویزیونهای سامسونگ دارای زاویه دید باریکتر هستند اما نه در همه مدلهای سامسونگ ! تلویزیونهای ال جی نسبت به تلویزیونهای سامسونگ از کیفیت زاویه دید بیشتر بهرمند هستند. پس در این بخش مقایسه تلویزیون سامسونگ و الجی میتوان گفت در این بخش برنده تلویزیون الجی است.

سامسونگ این برند خسته ناپذیر فقط به زیبایی و طراحی اکتفا نکرده. بلکه در طراحی بدنهی این محصول از پلاستیک مرغوب بهره گرفته است. با وجود این جنس مرغوب تا سالها میتوانید ازآن استفاده کنید؛ چون در برابر پیامدها بسیار مقاوم و با دوام میباشد. سامسونگ برای مقاوم بودن AU8000 دو پایهی خوشتراش و شیک و با دوام را طراحی نموده، هر کدام از آنان را در قسمتی تعبیه نموده. این پایهها به حدی مقاوم است، که به تنهایی وزن تلویزیون را بر دوش میکشند و حس استوار بودن را به آن القا میدهند. با توجه به شکل دوشاخهای و مشکی بودن آن با بدنه ست شده، که زیبایی منحصر به فردی را تلویزیون بخشیده است. این محصول جزو نمایشگرهای crystal میباشد، که به گفتهی سازندگان تلویزیونهای کریستالی نسبت به الای دیهای معمولی کیفیت تصویر عالیتری دارد. این نمایشگرها با ارائهی طیف گستردهی رنگها به نمایش تصاویر خارق العاده با رنگ و لعاب فراوان در اختیار تماشاگران قرار میدهد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون سامسونگ ال ای دی وب سایت خود باشید. تلویزیون سامسونگ Au8000 از فناوری 4k پشتیبانی میکند، فورکی با داشتن رزولوشن 3840×2160 پیکسل 4 برابر بیشتر از full HD تصاویر با کیفیتی را ارائه میدهد.

تلویزیون سامسونگ اصل کره

پایهی تلویزیون به صورت خطی و صاف طراحی شده است و در دو طرف دستگاه قرار دارند و بدون اینکه نیازی به پیچ اتصال باشد با تلویزیون جفت میشود. این پایهها قابلیت تنظیم در دو حالت مختلف را دارند به این معنی که در حالت دیگر تنظیم پایه، ارتفاع تلویزیون بیشتر میشود و شما به راحتی میتوانید نوارهای صوتی را در جلوی آن قرار دهید. در سایز 43 اینچ این مدل از تلویزیون برخلاف سایزهای بزرگتر آن شیاری برای مدیریت کابلها وجود ندارد. جزو جدیدترین تلویزیونهای معرفی شدهی سامسونگ در سال 2022 است که با ویژگیهای مشابه اما پیشرفته نسبت به مدل سال گذشتهی خود یعنی تلویزیون سامسونگ AU8000 به بازارهای جهانی معرفی شده است. برای بازی کردن با کنسولهای نسل نهم نمیتواند مناسب باشد اما برای بازی کردن با کنسولهای نسل هشتم میتواند گزینهی خوبی باشد. این تلویزیون هوشمند سامسونگ که جدیدترین نسخهی سیستم عامل تایزن یعنی نسخهی 6.5 در آن حضور دارد که از طریق آن میتوانید جدیدترین برنامهها و پلتفرمهای هوشمند را دریافت کنید و به محتواهای مورد علاقهی خود دسترسی سریعی داشته باشید. دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) جزو فناوریهای انحصاری سامسونگ میباشد که در این تلویزیون نیز حضور دارد و میتواند دستورات صوتی شما را اجرا کند و در مدت زمان کمی نتایج دقیقی را در اختیار شما قرار دهد. ضمن اینکه دستیاران صوتی گوگل اسیستنت و الکسا نیز حضور دارند و البته به گفتهی سامسونگ این دو ویژگی با توجه به منطقهی جغرافیایی ممکن است در دسترس باشند.

samsung tvاین تکنولوژی توانایی تولید یک میلیارد رنگ را داراست. شرکت سامسونگ از تکنولوژی های، Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer برای تنظیم و بهبود کنتراست تصویر در تلویزیون سامسونگ 65AU8000 استفاده کرده است. این تلویزیون دارای پردازنده کریستالی Crystal Processor 4K می باشد که از قابلیت های خوبی برخوردار است. این پردازنده به کمک تکنولوژی 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی به نمایش خواهد گذاشت. تمام جزئیات تصویر را در اختیار داشته باشید. با وجود تکنولوژی Motion Xcelerator لرزش ها کاهش می یابد و تصاویر شفاف و روان نمایش داده خواهند شد. همچنین این تلویزیون دارای حالت های Film Mode و Natural Mode نیز می تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65TU8300 باشد. این تلویزیون مجهز به ویژگی Brightness Detection جهت تشخیص نور محیط می باشد. کیفیت صدای تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU8000 خوب است. سیستم صوتی تلویزیون 65AU8000 دو کاناله است و از دو بلندگوی 10 واتی تشکیل شده است که توان خروجی صدا 20 وات را ارائه میدهد.

تلویزیون سامسونگ ال سی دی ۳۲ اینچ

samsung tvJavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون 2020 سامسونگ TU8000 جزو تلویزیون های سری 8 و ارزان قیمت بازار محسوب می شود. این تلویزیون از تکنولوژی کریستال در صفحه نمایش خود بهرمند است و به گفته سامسونگ نسبت به تلویزیون های LED معمولی کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهد. این تلویزیون در سایز های 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 82 اینچ تولید می شود و تنوع بالایی دارد. تلویزیون سامسونگ AU8000 مدل جدید تر تلویزیون TU8000 است. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K HDR است و با توجه به برخورداری از تکنولوژی کریستال محتوای HDR را نسبت به تلویزیون های LED معمولی واقعی تر نمایش می دهد. کیفیت تصویر این تلویزیون چیزی بین تلویزیون TU7000 و TU8500 می باشد. اگر به دنبال تلویزیون با کیفیت تری هستید بهتر است به سراغ تلویزیون TU8500 بروید.

تلویزیون سامسونگ ال ای دی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید تلویزیون 43 اینچ با بهترین قیمت.


[ بازدید : 47 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]