در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

یادگیری مشخصات لپتاپ و روش ساده تشخیص آنها

دوشنبه 24 بهمن 1401
10:08
سورنا

یادگیری مشخصات لپتاپ و روش ساده تشخیص آنها

laptopبنابراین، برای عملکرد بهتر، باید رایانه را با گرافیک اختصاصی انتخاب کنید. جا به جایی لپ تاپ با صفحه نمایش کوچک مناسب است. پورت USB یکی از ویژگی های ضروری لپ تاپ است. اما همه درگاه های USB برای اهداف مشابه استفاده نمی شوند. اگر لپ تاپ شما دارای پورت USB تایپ C است، می توانید باتری لپ تاپ خود را با کابل تایپ C از بیرون شارژ کنید. پورت USB تایپ C قابل برگشت است. همچنین می توانید با آن فایل ها را در دستگاه های دیگر کپی کنید. این جدیدترین فناوری است که به آخرین نسخه لپ تاپ ها اضافه شده است. بنابراین، شما این درگاه را در همه لپ تاپ ها پیدا نخواهید کرد. اگر می خواهید از مزایای USB تایپ C لذت ببرید، باید لپ تاپ مناسب این پورت را پیدا کنید. علاوه بر این، برخی از لپ تاپ ها دارای تاندربولت۳ هستند که از اتصال USB تایپ C استفاده می کند و می تواند با سایر دستگاه های تایپ C کار کند.

  1. با وزن ۱.۲۹ کیلوگرم
  2. پردازنده Intel Core-i7-10710U
  3. طراحی: 7 از 10
  4. در اختیار داشتن 17 درصد از سهم بازار جهانی لپ تاپ
  5. Hamed 16 اسفند 1398
  6. ادعای قابلیت اطمینان 99 درصد
  7. پردازنده یا CPU
  8. ایسوس (ASUS)

ویژگی MP3، ویدئو، مرورگر اینترنت، chat و تصویر در آنها بارز است. PDAها نیز رایانه کوچک و جیبی هستند که عملکرد محدود دارند. آنها حامی محاسبه متحرک هستند هرگز هر نرمافزار را راهاندازی نمیکنند. رایانههای دستی کوچکتر هستند و تلفن هوشمند یا PDA دارای یک تلفن سلولی مکمل میباشد. مرزهای این مقولهها مشخص نمیباشد. OQOUPC یک PC با اندازه PDA میباشد. Apple emate کوچکتر از laptop است ولی نرمافزار PDA را راهاندازی میکند. خط Hpomnibook نیز دارای ابزار رایانهی دستی است. سختافزار نوکیا ۷۷۰ مانند PDA است و ۶۰۰۰ Zaurus در آن کاربرد داشتهاست. تنها دلیل که آن را PDA نمیخوانند آن است که نرمافزار PIM ندارد. از سوی دیگر ۷۷۰ و Zerus میتوانند یک نرمافزار linux را اجرا کنند. لپتاپ دو در یک، لپتاپهایی هستند که هم میتوان از آنها به عنوان لپتاپ و هم تبلت استفاده کرد. اجزای پایه لپتاپ همانند دسکتاپها عمل میکنند. واحد پردازش مرکزی در لپتاپها قادر است در انرژی صرفهجویی کند و در مقایسه با سی پی یوی دسکتاپها گرمای کمتری تولید میکند.

چه لپ تاپی را میخواهید؟

laptopو ما در چه زمانی میتوانیم یک خرید خوب داشته باشیم؟ ما در این مقاله سعی بر این داریم تا این سوال را از جوانب متفاوت بررسی کنیم و پاسخ این سوال را پیدا کنیم. چه لپ تاپی را میخواهید؟ برای داشتن یک خرید مناسب، در اولین قدم شما باید سیستم مورد نیاز خود را شناسایی کنید. مهمترین بخش خرید شما پیدا کردن لپ تاپ مناسب با خواستههای شما میباشد، پس بهتر است سیستم مورد نیاز خود را بررسی کنید. برند لپ تاپ، اندازه صفحه نمایش، مقدار رم، مدل پردازنده، گرافیک، حافظه داخلی و بقیه ویژگیهای لپ تاپ که در کاربرد آن برای شما تاثیر دارد را به درستی پیدا کنید. به طور مثال برای برنامه نویسی یک لپ تاپ میان رده نیاز دارید و برای بازی کردن باید یک لپ تاپ قوی داشته باشید. برای اینکه دقیق متوجه شوید که لپ تاپ مورد نیاز شما چیست اطلاعات بیشتری نیاز دارید، از این رو ما به شما مقاله " راهنمای خرید لپ تاپ " را پیشنهاد میکنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

laptopاین تسکها مطمئنا در آینده شرایط متفاوتتری خواهند داشت و شما میتوانید با انتخاب یک لپ تاپ مناسب، در سالهای آینده نیز بدون اضطراب خاص به کارهای خود بپردازید. چندین مورد اساسی در این زمینه وجود دارد که توجه به آنها ضروری است. بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ گیمینگ؛ بررسی تخصصی ۱۷ مدل بدون محدودیت بودجه! طراحی لپ تاپ باید چگونه باشد؟ نکته کلیدی تنها یافتن یک لپ تاپ ارزان قیمت نیست. طراحی این لپ تاپ مخصوصا در خانه اهمیت زیادی دارد. انبوهی از لپ تاپهای ارزان قیمت در بازار وجود دارد. بنابراین دست شما در انتخاب از آنها آزادتر است و میتوانید موردی را انتخاب کنید که در کنار داشتن مشخصات سختافزاری مناسبتر، از صفحه کلید، صفحه لمسی و فاکتورهای دیگر مناسبی نیز برخوردار باشد. به مواد و قطعات لپ تاپ در کنار قیمت لپ تاپ اهمیت بدهید و سعی کنید که وسواس بیشتر نسبت به مونتاژ و طراحی آن داشته باشید. کیفیت اجزا و مدارهای داخلی دستگاه نیز اهمیت دارد.

چرا هیچ کس درباره لپ تاپ صحبت نمی کند و امروز چه کاری باید انجام دهید

laptopیادداشت ویراستار: اصل این مطلب در آبان ۹۷ نوشته شده بود و در دی ۱۴۰۱ دوباره بررسی و بهروز شده است. با بازاری روبرو هستیم که کار انتخاب و خرید لپ تاپ را سخت میکند. از بین انواع لپ تاپ، چگونه لپ تاپ مناسب انتخاب کنیم؟ داشتن کمی دانش در مورد لپ تاپها باعث میشود انتخاب درست و هوشمندانهای برای انتخاب لپ تاپ متناسب با نیازهای شخصی مان داشته باشیم. در این مقاله با ارائهی نکاتی در قالب راهنمای خرید لپ تاپ، به شما کمک خواهیم کرد که پیش از مراجعه به بازار برای خرید، معیارهایتان را تعیین و لپ تاپ مناسب را انتخاب کنید. با فالنیک همراه باشید. اطلاع از قیمت لپ تاپ و بررسی مشخصات فنی آن دو مولفه مهم هنگام خرید هستند که با مراجعه به لینک میتوانید در کمترین زمان بهترین مدل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. به نظر میرسد نخستین معیاری که باید مد نظر داشته باشید میزان هزینهای است که قرار است برای خرید صرف کنید.

برای اجرای بازی ها و انجام کارهای گرافیکی، پردازنده های یکسان در دسکتاپ و کامپیوتر کمابیش خروجی یکسانی را نشان می دهند. از طرف دیگر، کارت گرافیک به کار رفته در کامپیوتر های رومیزی و سازگاری آن با پردازنده این امکان را میدهد که بتوانید از آن در مقایسه با لپ تاپ، سرعت بیشتری مشاهده کنید. لپ تاپ های گران قیمت و مدرن نیز امروزه با پردازنده های مرکزی قدرتمند مجهز می شوند. اگر نیاز ندارید که از سیستم خود انجام کارهای گرافیکی سنگین را دریافت کنید، می توانید روی به خرید لپ تاپ و تمرکز بیشتری داشته باشید. در واقع پردازنده به کار رفته در لپ تاپ ها به خوبی می تواند برای اجرای بازی های سبک شما را یاری کند. اگر برای پردازشهای سنگین به دنبال یک سیستم هستید، با خرید کامپیوتر رومیزی متوجه تغییرات عظیم و عملکرد شگفت انگیز آن خواهید شد. هنگامی که صحبت از لپ تاپ می شود، یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید آن، بررسی ابعاد و کیفیت نمایشگر است.

4 راه‌هایی که می‌توانید کامپیوتر را دوباره اختراع کنید بدون اینکه شبیه یک آماتور باشید.

laptopعموم مردم کامپیوتر را فقط کامپیوترهای رومیزی می دانند و بقیه محصولات را با اسامی دیگر شناخته و صدا می زنند . کار آنها غلط نیست اما باورشان غلط است . مردم فکر می کنند کامپیوتر وسیله ایست که اطلاعات ورودی حتما به وسیله موس و یا کیبورد به آن داده می شود و خروجی در صفحه نمایش ظاهر می شود . اما آبیدر استوک اینطور نیست . به هر وسیله الکترونیکی که پردازنده یا مایکرو پروسسور دارد کامپیوتر می گویند . کامپیوتر در معنای لغوی به معنای محاسبه کننده و از کلمه « computing » به معنای محاسبه کردن گرفته شده است . در ادامه 10 مدل مختلف از کامپیوترهایی که تا به امروز عرضه شده اند را معرفی می کنیم . البته این پست بیشتر برای رفع ابهامات در شناخت کامپیوترهای مختلف نوشته می شود و سعی بر معرفی است تا تشریح کامل . کامپیوتر شخصی یعنی دستگاهی که جهت کاربردهای عمومی و برای استفاده یک نفر طراحی شده است .

لپ تاپ ارائه‌دهندگان - نکاتی در مورد نحوه انجام آن مناسب

laptop1. اولین نکته در هنگام خرید لپ تاپ استوک، توجه به لولههای باز و بسته کننده است. در واقع تمامی سطوح لپ تاپ از جمله خط و خشها، ضربه دیدگیها باید مورد بررسی قرار گیرند و از سالم بودن صفحه مانیتور اطمینان حاصل کنید. 2. در گام بعدی باید پورتهای لپ تاپ استوک را به خوبی بررسی کنید. لازم به ذکر است که پورتهای لپ تاپ به برد اصلی متصل بوده و به هیچ عنوان قابل تعویض نمیباشند؛ بنابراین باید از سلامت پورتهای لپ تاپ اطمینان حاصل کنید. مهمترین پورتهای لپ تاپ USB و HDMI هستند که باید پیش از خرید لپ تاپ استوک مورد بررسی قرار گیرند. 3. بخش درایو ODD یا همان DVD RW/ROM را بررسی و تست کنید؛ زیرا در صورت خراب بودن این بخش از لپ تاپ؛ مشکلات متعددی پیش میآید و هزینه زیادی دارد. 4. هارد دیسک، حافظههای ذخیره سازی و درایوهای SSD باید مورد بررسی قرار گیرند که به همین منظور میتوان از نرم افزارهایی مانند HD Sentinel استفاده کرد.

laptopلپ تاپ ها با نمایشگرهای مختلف امروزه در بازار عرضه میشوند. با این حال معمولا کاربران به دنبال خرید یک لپ تاپ با نمایشگری بین ۱۳ تا ۱۷ اینچ هستند. نمایشگرهای بزرگ بر روی لپ تاپ ها رایج نبوده و معمولا سازندگان این تجهیزات محدودیتهایی را به منظور کاهش وزن در نظر میگیرند. امروزه لپ تاپ ها را می توانید با نمایشگرهای لمسی نیز خریداری کنید. این تجهیزات برای نقاشی دیجیتال و طراحی به بهترین شکل شما را یاری خواهند کرد. علاوه بر این موارد، بخش زیادی از لپ تاپ ها به عنوان سیستم های 2 در 1 می توانند عملکردی به مانند تبلت و لپ تاپ در اختیار شما قرار دهند. در عین حال بسیاری از طراحان و گرافیست ها به دنبال سیستم هایی هستند که از نمایشگرهای قدرتمند به منظور مشاهده جزئیات صفحه برخوردار باشند. گیمرها نیز ترجیح می دهند از صفحه نمایش های بزرگتر استفاده کنند. شرایطی که موجب شده در مقایسه کامپیوتر رومیزی و لپ تاپ به لحاظ نمایشگر، کفه ترازو به سمت pc سنگینی کند.

  • عمر باتری مناسب
  • گوشیهای بالارده
  • دوام کم سخت افزاری
  • ۱ ترابایت NVMe SSD
  • وزن و ابعاد فیزیکی آیا برایتان مهم است؟

laptopحالا اگر قصد داشته باشید نحوه صحیح شارژ کردن باتری را بدانید باید به چند نکته مهم توجه کنید. در ابتدا باید درصد صحیح شارژ کردن باتری لپ تاپ ایسوس را بدانید. یعنی نباید اجازه دهید شارژ باتری لپتاپتان زیر 20 درصد بیاید. هر بار که باتری لپتاپتان زیر 20 درصدی یعنی 15 یا 10 درصد قرار بگیرد، انرژی بیشتری لازم خواهد داشت تا بتواند به حالت نرمال باز گردد. اگر میخواهید بدانید لپ تاپ ایسوس چقدر شارژ نگه میدارد، باید اول نحوه شارژ کردن لپتاپتان را بررسی کنید. پس تا اینجا خواندیم که نباید اجازه دهیم درصد شارژ زیر 20 بیاید. پس از آن، میتوانید باتری لپتاپ را تا 90 درصد شارژ کرده و سپس از برق بکشید. این کار کمک خواهد کرد تا باتری در یک بازه کاملا اصولی قرار گرفته و هیچ فشاری را بابت شارژ مجدد تحمل نکند. یکی دیگر از مواردی که میتواند عمر باتری لپتاپتان را طولانیتر کند، شیوه کالیبره abidarstok کردن است. با کالیبره کردن باتری لپتاپ، عمر آن طولانیتر شده و میتواند دوام بیشتری داشته باشد.

چرا از لپ تاپ متنفرم

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت روز لپ تاپ لنوو لطفا از صفحه ما بخواهید.


[ بازدید : 50 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]