در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بهترین دکوراسیون خانه های کوچک از 20، 30، 40 و 50 متری

شنبه 22 بهمن 1401
9:53
سورنا

بهترین دکوراسیون خانه های کوچک از 20، 30، 40 و 50 متری

kitchen decorationاما شلف روی ستون این موارد کدامند؟ استفاده از رنگهای روشن، سادگی و آرامش به فضا میبخشند. این رنگها موجب میشوند تا محیط بزرگتر و دلبازتر به نظر برسد. بنابراین از به کار بردن رنگهای تیره در دکوراسیون خانه های کوچک پرهیز کنید. انتخاب فرشهای بزرگ مناسب خانههای کوچک نیست. پیشنهاد ما فرشها یا قالیچههای کوچک هستند. با توجه به اینکه امروزه اکثر آپارتمانها دارای کفپوشهای شیک و مدرن هستند، دیگر نیازی به فرشهای بزرگ نیست. استفاده از فرشهای ساده و موکتهای بدون طرح با رنگهای خنثی بهترین گزینه برای دکوراسیون خانههای 30 متری هستند. نورپردازی یکی از ابزارهایی است که میتواند به فضا عمق ببخشد و موجب شود تا وسیعتر به نظر برسد. فضاهای تاریک و کم نور، دلگیرتر و کوچک تر از فضاهای پر نور جلوه میکنند. البته اولویت با نور طبیعی است اما اگر خانه شما به مقدار کمی از نور طبیعی برخوردار است، سراغ گزینههای دیگری برای ایجاد نور مصنوعی بروید. دیوارها هم میتوانند بخشی از فضای در اختیار شما باشند.

استفاده از رنگ سال می تواند در بیشترین میزان خود در رنگ دیوارها خود را نشان دهد. اگر رنگ دکوراسیون 2023 را Viva magenta در نظر بگیریم برای داشتن یک فضای داخلی زیبا باید نکاتی را رعایت کنیم. استفاده از رنگ قرمز ویوا مگنو باید با ظرافت صورت گیرد. استفاده افراطی از این رنگ ممکن است میزان انرژی در محیط را بالا ببرد و افراد را کلافه کند. استفاده از این رنگ برای طراحان لباس در استایل ها و دیزاینر های داخلی می تواند یک چالش بزرگ باشد. از آن جایی که این رنگ طبیعی رنگی بسیار بی پروا است لازم است برای ست کردن با آن از طیف هایی استفاده کنید که دارای هارمونی با این رنگ باشند. شرکت رنگ پنتون پالت رنگی ترکیب با این رنگ را نیز معرفی می کند. استفاده از این رنگ در فرنیچرها در دکوراسیون می تواند یک گزینه مناسب باشد. اگر دوست دارید رنگ دکوراسیون 2023 را در خانه به کار ببرید می توانید چند تابلو با طیف های رنگ ویوا مگنتو در شلف کمدی فضا قرار دهید.

دکوراسیون خانه

تعادل غیر متقارن صرفاً وزن دیداری عناصر را از دیزاینر میخواهد که در هر صورت با تعیین یک نقطه کانونی میتوان به آن دست پیدا کرد. رنگها به محیط پیرامون ما روح بخشیده اند و طبیعت دنیایی از رنگها است. به اطراف خود نگاه کنید؛ نیلی آسمان، سفیدی برف ها، سبزی درختان و بوته ها، آبی دریا، زردی خورشید، سرخی گلهای شقایق و زر، رنگین کمان و… همگی و همگی با رنگها تعریف میشوند و اگر رنگی نباشد چطور میشود آنها را توصیف کرد؟ برای آنکه دکوراسیونی زیبا و چشم نواز داشته باشید، نباید از اهمیت رنگها غافل شوید. رنگ دیوار، سقف و کفپوش ها، رنگ اجزای کوچک و بزرگ در دکوراسیون شما همگی در جذاب شدن یک دکوراسیون تاثیرگذار خواهند بود. اگر میخواهید مهارت خود در طراحی دکوراسیون را نشان دهید، باید بتوانید هارمونی مناسبی را بین رنگهای مشهود در محیط ایجاد نمایید و در کنار آن از روانشناسی رنگها غافل نشوید. روانشناسی رنگ یعنی اینکه بدانید رنگها بر روحیه و عواطف شما تاثیر زیادی دارند.

kitchen decorationطراحان داخلی منزل قلب دوم هر خانه را شومینه می دانند. شومینه منزل را به مکانی پرمحبت تبدیل میکند. در بسیاری از موارد دیده شده که منازلی که شومینه دارند، همیشه جایی برای جمع شدن افراد و دورهمیهای صمیمی در فصل سرما را دارند. حتی نسبت به منازلی که از وسایل گرمایشی دیگر در چیدمان و سیستم گرمایشی استفاده کردهاند صمیمیت بیشتری و آرامش بیشتری در آنها برقرار است. شومینه نقش یک عنصر طبیعی را در خانه ایفا میکند. دیدن شعلههای آتش قلب هر بینندهای را گرم و چشمها را مجذوب میکند. از این عنصر طبیعی بسیار زیبا برای گرمی و صمیمیت بیشتر در منازل بهتر است استفاده کرد. کتابخانه و شلف میتواند مکانی برای به نمایش گذاشت فرهنگ و نگرش فردی باشد. گل و گیاه یک از بهترین عناصر طبیعت محسوب می شوند که می توانید آنها را در خانه به کار ببرید. رنگ سبز گیاهان به طراوت و جریان زندگی در فضا میافزاید و رشد آنان به طور مستقیم در روحیه افراد تاثیرگذار خواهد بود.

به دکوراسیون خانه فکر می کنید؟ 7 دلیلی که چرا زمان توقف فرا رسیده است!

برای داشتن یک دکوراسیون داخلی لوکس و لاکچری باید طراح با رعایت اصول علمی در کنار سلیقه و خلاقیت فضایی زیبا و لوکس را ایجاد کند. اگر به خانه های لوکس نگاه کنید همه آن ها ویژگی های مشترکی دارند. یکی از عامل هایی که منجر به لوکس شدن خانه ها می شود داشتن یک سبک معماری مشخص در کل خانه است. سبک های معمول طراحی داخلی شامل سبک های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک می شود. کیفیت متریال و مصالح استفاده شده نسبت به کمیت ارجحیت بیشتری دارد. خانه های لوکس و لاکچری ترجیح می دهند که تعداد وسایل و شلوغی کمتری داشته باشند ولی تمام متریال، اکسسوری ها و مبلمان استفاده شده کیفیت بالایی داشته باشند. به طور مثال خانه های لاکچری و لوکس ترجیح می دهند که به جای دو دست مبلمان، از یک دست استفاده کنند ولی همین یک دست مبلمان استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد. وسایل و متریال های استفاده شده یکی از انتخاب های مهم خانه های لاکچری هستند.

طراحی نشیمن و دکوراسیون پذیرایی در دیزاین داخلی خانه های کوچکطراحی دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی خانه های کوچککمدهای دیواری خیلی مهم تر از آن چیزی هستند که تصورش را بکنید! با این میزهای تلویزیون دست و پاگیر چه میتوان کرد؟ خانه های ما این روزها انگار آب رفته اند. شیوه زندگی مدرن این روزها، خانه های بزرگ و ویلایی با چندین اتاق خواب و حیاط بزرگ را تبدیل به آرزوهای دور و دراز کرده است و در این میان، اینکه چطور از میان خانه های کوچک و اتاق های جمع و جور آپارتمان ها و دکوراسیون داخلی خانه های کوچک، فضاهایی مناسب برای زندگی و فعالیت های روزمره خلق کنیم، به یک دغدغه اساسی برای اغلب ما تبدیل شده است… در این مقاله و نوشته های بعدی تلاش می کنیم راهکارهایی برای استفاده بهینه از فضا برای شما معرفی کنیم… گوشه دنج تنهایی ؛ خانه ای با یک جای خیلی دوست داشتنی برای من… اگر اتاق یا اتاق خواب هایتان کوچک است، کمد یا فضاهای کافی برای نگهداری وسایل ندارد می توانید به ایده استفاده بهینه از فضای نشیمن هم فکر کنید.

  • از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه
  • هر کاری دلتان می خواهد نکنید
  • سفید صدفی
  • وسایل غیرضروری را حذف کنید
  • روشویی و سرویس دستشویی: ۱.۴ میلیون تومان
  • اندازهگیری دقیق فضاها

kitchen decorationدر این قسمت به دکوراسیون پذیرایی ۴۰ متری یا چیدمان سالن ۴۰ متری می پردازیم. از آنجا که خانههای ایرانی بسیار پر رفت و آمد هستند و نیاز به فضای نشیمن برای پذیرایی از مهمانها دارند؛ باید سازوکاری طراحی شود تا افراد بتوانند هرچه بیشتر از این فضا استفاده کنند. میتوانید از قسمت اطراف هال یا سالن پذیرایی خود، قرار دادن کمد و یا کتابخانه استفاده نمایید. در این صورت هم یک مدیریت خوب برای قراردادن مبلمان خود داشتهاید و هم از آن فضا برای جادادن وسایل خود استفادهکردهاید. با ایده دکوراسیون پذیرایی بیشتر آشنا شوید. نور پردازی مناسب یکی از مواردی است که کمک می کند سالنی که از مبلمان پر شده، دلباز بودن خود را از دست ندهد. اگرچه زوجهای جوان استفاده از کاناپههای دو کاره (کاناپه تخت شو) را نمیپسندند اما با خرید این کاناپهها و قراردادنشان در گوشه اتاق میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید!

دکوراسیون خانه دریافت خواهد شد طراحی مجدد

روس ها آدم هایی هستند که همیشه در گذشته گیر کرده اند. آنها بسیار به گذشته شان احترام می گذارند و محال است بدون یادآوری گذشته ها به فکر آینده باشند. برای همین در خانه های آینده نمی توانید هیچ وقت تمام المان های مدرن و امروزی را با هم ببینید. در دکوراسیون داخلی منزل یک روس کلاسیک حتما نشانه هایی از تاریخ گذشته آنها وجود دارد. تابلوهای خانه، فرش ها و اشیای گران قیمت تزیینی همه و همه نشانی از روسیه و آب و هوای سرد و خاص آن دارد. در خانه یک روس حتما اشیای قدیمی گران قیمت زیاد پیدا می شود و البته ته مانده ای از رویای تجمل خانه تزار و سزار! مردم کشور هنر و فلسفه - آلمان- بر خلاف روس ها زیاد به گذشته ها پایبند نیستند اما در عین حال به تجمل و هنری بودن دکوراسیون داخلی منزل شان خیلی اهمیت می دهند.

kitchen decorationالبته رعایت تعادل با شیء دیگری که وزن بصری غیرمشابه اما یکسانی با آن دارد، ضروری است. طراحی مدرن اغلب از وجود یک تکرنگ در فضایی خنثی بهره میبرد؛ فرقی هم ندارد چه رنگی باشد، بهشرط آنکه با فضای اتاق سازگار باشد و چشم و قلبتان را شاد کند. این شیوه بدون آنکه تعادل حسهای موجود را بههم بزند، انرژی و هیجان میدهد. بعضیها دکوراسیون مدرن را سرد و افسرده میدانند، اما این اصلا منصفانه نیست. ایدههای دکوراسیون مدرن، شکاف بین مدرنیته و طبیعت را در فضای معاصر پر کردهاند. مثلا استفاده از وسایل چوبی جلاداده، تجربهای نو را با وسیلهای که از جنس طبیعت است، برای ساکنان خانه به ارمغان میآورند. یک روش پرطرفدار دکوراسیون بین طراحان مختلف، قراردادن یک وسیله متفاوت در فضاست. آویزانکردن آینهی گِرد در کنار قابعکسهای چهارگوش، یا قراردادن تکصندلیِ صورتی در اتاق ناهارخوری کنار مجموعهی سفیدرنگ، از نمونههای این ایدهی دکوراسیون مدرن هستند. حرکتی مثل این، کمی رنگ به محیط اضافه میکند و کل فضا را هم به هرجومرج نمیکشاند.

سه نکته که ممکن است تغییر راه شما دکوراسیون خانه

kitchen decorationسبک روستیک برگرفته از فرهنگ روستایی است و وسایل و عناصر در آن اغلب در شکل طبیعی خودشان بهکار میروند، به همین دلیل شاید کمی زبر و خشن بهنظر برسد. وسایل اکثرا چوبی و سفالی هستند. رنگبندی غالبا گرم است و در دکورهای روستیک غربی شومینه نقطه کانونی فضا به حساب میآید. سبک فرانسوی مثل کشور و مردمش، سبکی لوکس و مجلل و اشرافی است. پردههای ابریشمی، دیوارهای حکاکی شده، وسایل لوکس و گران، آینههای قدی و مبلمان رسمی جزو جدانشدنی سبک فرانسوی هستند. پالت رنگی خنثی و رنگهای مکملی مثل یاسی، سبز و آبی بیشترین استفاده را در این سبک دارند. سبک اسکاندیناوی بیشتر در کشورهای دانمارک، سوئد، فنلاند، نروژ و ایسلند مورد استفاده قرار میگیرد. مواد طبیعی، تزئینات و جزئیات حداقلی، پالت رنگی سیاه وسفید و نهایتا رنگهای آبی و خاکستری، خطوط منحنی و طرحهای ارگانیک ویژگیهای بارز سبک اسکاندیناوی است. تا حالا به دکوراسیون داخلی کشورهای ایتالیا، یونان و اسپانیا دقت کردهاید؟ ترکیب آبی و سفید یونانی، در کنار طرحهای الهام گرفته از سبک مراکشی و طاق و قوسهای ایتالیایی فضایی صمیمی و دلنشین ایجاد میکنند.

  1. چه تفکری در پشت طراحی به سبک معاصر بوده است؟
  2. میزکار اتاق: ۵۰۰ هزار تومان هزینه چوب و متریال
  3. سبک سنتی ایرانی
  4. جمعآوری نمونههای تصویری
  5. فرش: ۱.۵ میلیون تومان
  6. میز جلومبلی: ۱۱۰ هزار تومان، نرخ قدیم
  7. نورپردازی در طراحی دکوراسیون

خدمات مشاوره دکوراسیون منزل به شما میگوید که کدام صندلیها برای چه نوع دکوراسیونی مناسب هستند. فراموش نکنید که در جلسه مشاوره دکوراسیون منزل اگر به خرید صندلی مجزا برای میز صبحانه، اپن آشپزخانه یا صندلی اضافی برای قرارگیری کنار میز نهارخوری نیاز دارید حتماً با کارشناس طراحیدکوراسیون صحبت کنید. برخی بر این عقیده هستند که میز و صندلیهای ناهارخوری را کنار پنجره یا اپن آشپزخانه بگذارید. به طور قطع ساختمانهای امروزی به گونهای طراحی شدهاند که فضای مشخصی را برای این مبلمان داشته باشند. سوال چهارم: اتاق خواب را چگونه بچینیم که راحت و زیبا باشد؟ یکی از مهمترین دغدغههای خانوادهها، طراحی دکوراسیون اتاق خواب است. این مسئله برای خانمها بیشتر اهمیت دارد و سعی میکنند دکوراسیون اتاق خواب را با زیباترین نما طراحی کنند. یک مشاوره دکوراسیون داخلی به شما نشان میدهد که چه مدل تختخوابی را خریداری کنید؛ میزهای کنار تخت را کجا قرار دهید و از چه لوازم جانبی برای این قسمت استفاده کنید.

دکوراسیون خانه - آیا اندازه گیری مهم است؟

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد دکوراسیون ورودی منزل بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.


[ بازدید : 51 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]