در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

لپ تاپ استوک بخریم یا نه

پنجشنبه 20 بهمن 1401
10:43
سورنا

کلاهبرداری رایانه ای

laptopامروزه این سوپر رایانه قدرتمندترین است که در آمریکا برای آزمایشگاه ملی اوک ریج ساخته شده است.وسعت این دستگاه معادل با دو زمین بسکتبال می باشد.در زمینه تولیدات وتحقیقات هوش مصنوعی از آن لپ تاپ استوک استفاده می شود. آیا می دانید یک سازمان چرا به سیستمی با توان پردازشی پتافلاپ نیازمند است؟ در برخی صنایع به دلیل گسترش زیاد وتحقیقات با حجم بالا نیاز به کامپیوترهایی با سرعت پردازش فوق سریع ایجاد شده است. جنرال الکتریک یکی از شرکت های پیشرو در صنعت هوافضا در همکاری با آزمایشگاه های شبیه سازی جت نیازمند استفاده از رایانه های قوی است. یکی از کاربردهای مهم این رایانه ها در شرکت بوئینگ بود که با شبیه سازی پروازها توانستند نتایج بهتری در طراحی آیرودینامیکی به دست آورند. در مراکز درمانی بزرگ مانند دانشگاه پزشکی کرنل به کمک ابر کامپیوترها مدلی از ویروس هپاتیت سی را طراحی وبرای آن راههای درمانی بسیاری یافتند . در حال حاضر این دستگاهها در مراکز مختلف اطلاعات جمع آوری ومحاسبات را در حد بالا انجام ونتایج مهمی در تحقیقات در تمامی زمینه ها ارائه می دهند. یک نمونه رو به پیشرفت صنعت ابر کامپیوترها ،تولید وساخت کامپیوترهای کوانتومی است.در این نمونه از رایانه ها به جای قطعات ترانزیستوری ،با ذرات اتمی سروکار دارند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله میکرو رایانه را مطالعه نمایید. مقاله رایانه های کوانتومی نیز مقاله مفیدی است. این پست چقدر مفید بود؟ روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

  • نوآوری: 9.1 از 10
  • تعداد فروشگاه خرده فروشی: -
  • قیمت بالا
  • کارت گرافیک NVIDIA MX 250 با ۲ گیگا بایت حافظه گرافیکی
  • جزو لپ تاپ های پایین رده

laptopیک لپتاپ خوب متناسب با امور اداری، دارای کیبورد مناسب، مجهز به صفحه کلید عددی و صفحه نمایش استاندارد است. تفاوت چندان زیادی میان لپ تاپ اداری و لپ تاپ مهندسی نیست. اما دو مورد باعث ایجاد تفاوت بین این دو مدل لپتاپ شده است. لپتاپهای مهندسی باید توانایی اجرای نرمافزارهایی مانند AutoCAD و 3D Max را داشته باشند، در نتیجه نیازمند پردازنده قویتر و رم بالاتری هستند. لپ تاپ دانشجویی ، معمولاً تداعی کننده تصویر لپتاپهای کوچکتر از ۱۵ اینچ میباشد، که کوچک و سبک هستند، در واقع با این مشخصات به یاد نوتبوکها میافتیم. اما کاربرد، قیمت و مشخصات این محصولات که اصطلاحاً دانشجویی خوانده میشوند مربوط به رشته تحصیلی شما و نیاز شما از این رایانه همراه است. برای مثال اگر دانشجوی شاخههای پزشکی و انسانی هستید، یک لپتاپ با سخت افزار ساده نیز کار شما را راه خواهد انداخت. از طرفی دانشجویان رشتههای مهندسی و هنر به دلیل استفاده از نرمافزارهای سنگین، نیازمند سختافزار قوی متناسب با کارشان هستند که به صورت طبیعی هزینه لپتاپهای قویتر گرانتر نیز میباشد.

7- وقتی لپتاپ تصویری نشان ندهد.

laptopشنبه 01/10/24، (اخبار رسمی): هر لپتاپ قسمتها و قطعات مخصوصی تشکیل شده است. این قطعات ممکن است آسیب ببینند و یا کارایی آن ها پایین بیایید . به دلیل حساسبودن قطعات از باز کردن و تعمیرقطعات در خانه خودداری کنید.تعمیر لپ تاپ نیاز با تخصص و مهارت کافی در مورد تمام قطعات دستگاه انجام شود. هر لپتاپ قسمتها و قطعات مخصوصی تشکیل شده است. این قطعات ممکن است آسیب ببینند و یا کارایی آن ها پایین بیایید . به دلیل حساسبودن قطعات از باز کردن و تعمیرقطعات در خانه خودداری کنید.تعمیر لپ تاپ نیاز با تخصص و مهارت کافی در مورد تمام قطعات دستگاه انجام شود. شاید این سؤال را از خود بپرسید که در صورت بروز چه مشکلاتی لپتاپ نیاز به تعمیرات دارد. 7- وقتی لپتاپ تصویری نشان ندهد. قبل از توضیح موارد فوق به این نکته اشاره کنیم که آسیبهای وارده به لپتاپ هم نرمافزاری هم سختافزاری میباشد. هنگامی که لپتاپ روشن شود همه چیز عادی باشد؛ ولی تصویری را نمیبینید.هنگام رخدادن این مشکل ابتداخروجی گرافیک لپتاپ بررسی میشود. اما در اکثر مواقع دلیل خراب بودن صفحه LED وLCD ،قطعی اتصال کابل فلت و چیپ گرافیک لپ تاپ میباشد.

این لوازم اغلب توسط سازنده در لپ تاپ تعبیه میشود. برای بهبود در لپ تاپ}

laptopبنابراین نیاز چندانی به خرید لپ تاپ آنچنانی ندارند و یک لپ تاپ با این مشخصات ساده میتواند برای آنها مناسب باشد. لپ تاپهای EveryDay (روزمره) کمی عملکرد بالاتری دارند و حافظهی بیشتر برای افرادی فراهم میکنند که ممکن است نیاز بیشتری به کار با لپ تاپ داشته باشند. این لپ تاپها بسته به نیاز شخصی هر کاربر تعیین میشود و ممکن است که برای مسائل کاری یا دانشگاهی مورد استفاده قرار گیرد. این لپ تاپها نمیتوانند برای اجرای برنامههای سهبعدی مانند 3D Max، تجربهی بازی یا ذخیرهسازی اطلاعات حجیم مناسب باشند. لپ تاپها دارای پورتها و رابطهای دیگر مشابه کامپیوترهای رومیزی هستند که میتوانیم به پورت USB، کارتهای رابط شبکه، اسپیکرهای صوتی، درایوهای رسانه دیجیتال و اسلات کارتهای حافظه اشاره کنیم. این لوازم اغلب توسط سازنده در لپ تاپ تعبیه میشود. وسایل جانبی اضافی مانند اسلاتهای توسعه دهنده، از طریق پورتهای USB به لپ تاپ اضافه میشود و حتی میتوان از طریق بلوتوث نیز آنها را مورد استفاده قرار دارد.

  • توسعه و پشتیبانی
  • بنیانگذاران: استن شیه
  • ذخیره تصاویر و انواع دیگر اطلاعات در لپ تاپ
  • طراحی سیستم های تحت شبکه برای خانه های هوشمند
  • طراحی: 7 از 10
  • نرم افزار و اپلیکیشن
  • ۴ ساعت شارژ باتری
  • تولید تعدادی از بهترین لپ تاپ های بازی

laptopدر طراحی این لپ تاپ ها از ترکیب فلز و پلاستیک استفاده میشود که سبب کیفیت بالای آنها میشود. این لپ تاپ ها در طیف لپ تاپ های میان رده بازار قرار میگیرند. سری آیدیاپد جز لپ تاپ هایی هستند که کاملا مشتری محور طراحی شده اند. این لپ تاپ ها صرفا برای اینکه مشتریان نگران خرید لپ تاپ به دلیل هزینه بالا نباشند به بازار عرضه شدند. اگر شما نیز در صدد خرید لپ تاپ لنوو هستید اما قیمتها شما را به وحشت انداخته اند نگران نباشید. لپ تاپ های سری IdeaPad علاوه بر ظرافت و سبکی، دارای سخت افزار مناسب و قوی نیز میباشد. پس نگران انجام امور خود به هیچ وجه نباشید. این لپ تاپ ها از سریهای بالارده شرکت لنوو محسوب میشوند. علاوه بر سخت افزار عالی، طراحی زیبایی نیز دارند که سبب شده برای بسیاری از کاربران جذاب باشد. این لپ تاپ ها در سری گیمینگ قرار دارند که از لحاظ جایگاه بالاتر از سری Ideapad Gaming قرار میگیرند.

laptopیکی از مزایای خرید لپ تاپ از کالاوما، همین مجهز بودن لپتاپها به گارانتی اصلی است و همین امر، خیال شما را از خرید مطمين خواهد کرد. چرا لپ تاپ را از کالاوما بخریم؟ کالاوما همواره ارائه دهنده جدیدترین لپ تاپهای بازار است و در عرصه معرفی و فروش محصولات جدیدتر و کاربردیتر در بازار کامپیوتر و لپ تاپ پیشتاز است. همچنین خدمات پس از فروش مربوط به کالاوما و پاسخگویی به سوالات و پشتیبانی تخصصی، میتواند خیال شما را از بابت یک خرید بیدردسر راحت سازد. برای تصمیمگیری در خرید میتوانم به اطلاعات کالاوما بسنده کنم؟ بله. کالاوما در شرح محصولات خود توضیحاتی دقیق ارائه داده و نکات قوت و ضعف هر محصول را به خوبی برای شما شرح داده است. همچنین، کالاوما، جزو فروشگاههایی است که دارای گارانتی اصلی لپتاپ میباشد. آیا قیمت ارائه شده توسط کالاوما مناسب است؟ تیم حرفهای کالاوما دائماً در حال به روزرسانی قیمتها به مبالغی مناسبتر از بازار است و به جرئت میتوان گفت با دریافت تخفیفهای همیشگی میتوانید تجربهی مناسبترین خرید در بازار لپ تاپ را داشته باشید. چه نوع لپ تاپهایی برای مهندسی مناسب هستند؟ بسته به رشته و نرمافزارهایی که مورد استفاده شماست، اهمیت پردازنده، رم و گرافیک تغییر میکند. در صورت استفاده طولانی مدت باید به تکنولوژی ساخت و کیفیت صفحه نمایش لپتاپ نیز توجه ویژه داشته باشید.

{یک چیز اطمینانی قطعی می باشد.|کامپیوتر متحول می شود.|{نقد|پول} برای کامپیوتر|چگونه یک کامپیوتر را به زمین بزنیم|کامپیوتر برای {کسب و کار شما|آنچه تبلیغ می‌کنید|شرکت شما|شرکت شما|کسب و کار آنلاین شما|کسب و کار کوچک شما} {حیاتی| ضروری است. {بیاموزید|آموزش دهید|مطالعه کنید} چرا!}

laptopشما بر روی کلمه “Print” کلیک می کنید. شما می توانید یک جستجو گر را باز کرده و چگونگی عملکرد کارمندان (How staff works?) را بررسی کنید. این بار اما کامپیوتر ورودی را از یک منبع دیگر مثل اینترنت و یا شما دریافت می کند. سیستم عامل به طور پیوسته تمام اطلاعات ورودی و خروجی را یکپارچه سازی می کند. شما جستجو گر وب را می بندید و گزینه “Shut down” را انتخاب می کنید. سیستم عامل تمام برنامه هایی راکه شما فعال نموده اید، می بندد. در صورتیکه یک برنامه دارای اطلاعات ذخیره نشده می باشد، به شما امکان ذخیره آنها قبل از بستن برنامه داده می شود. سیستم عامل تنظیمات کنونی را در یک فایل پیکر بندی خاص ذخیره می کند بنابراین سیستم در زمان بعد با تنظیمات مشابه راه اندزای می شود. در صورتیکه کامپیوتر کنترل نرم افزاری توان را فراهم بر صد را داشته باشد، سیستم عامل بعد از اتمام چرخه Shut down به طور کامل خاموش می شود. در غیر اینصورت شما باید به طور دستی کامپیوتر را خاموش کنید. اخیراً کامپیوترهای قدرتمندی به صورت غیر رومیزی را می بینیم. کارهای کامپیوتری را در خارج از اداره امکان پذیر کرده اند. کامپیوترهای پوشیدنی که در لباس ها و جواهرات ما جاسازی می شوند، هرجایی که برویم همراه ما می باشند. هنگامیکه کامپیوترهای ما بازخورد فوری از محیط ارائه می دهند، فایل های ما همراه ما خواهند بود. نرم افزار تشخیص صدا و دست خط به ما امکان کارکردن با کامپیوترها را بدون استفاده از موس یا کیبورد می دهد. RAM مغناطیسی و دیگر ا بتکارات به زودی دسترسی فوری به کامپیوتر را با سرعتی مشابه دسترسی به تلویزیون و رادیو امکانپذیر می سازد. یک چیز اطمینانی قطعی می باشد. کامپیوتر متحول می شود. سریع تر می شود، ظرفیت بیشتری پیدا می کند و به جزء جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل می شود.

برخی از این دسته بندیها مانند لپ تاپ ایسوس Vivobook در بین کاربران از نظر قیمتی محبوب است و برخی دیگر مانند لپ تاپ گیمینگ asus از نظر قدرتی و عملکردی طرفداران مخصوص به خود را دارد. در ادامه به طور خلاصه در مورد مشخصات لپ تاپ ایسوس در دستهبندیهای مختلف صحبت میکنیم اما در کل بهتر است تا بدانید که لپ تاپ ایسوس در سریهیا زیر دربازار موجود است. لپ تاپ ایسوس ویوبوک در دستهبندی ارزان قیمتترین لپ تاپهای تولیدی کمپانی ایسوس قرار می گیرند، البته نه در تمام مدلها! این دسته از لپ تاپ ها دارای ظاهر شیک و جذابی هستند به طوری که میتوانید به عنوان یک لپ تاپ اداری از آنها استفاده کنید. همچنین از نظر سخت افزاری نیز گزینههای مناسبی هستند. از این لپتاپ ها میتوانید برای کاربردهای گوناگون استفاده کنید. اما بیشتر مدلها برای کارهای ساده، سبک و عملیاتهای مولتی مدیا مناسب هستند و برای کارهای خیلی سخت و پیچیده مناسب نیستند. در سری لپ تاپ vivobook مدلهای مختلفی به چشم میخورد که بر اساس نیاز خود میتوانبد نسبت به خرید هرکدام از آنها اقدام کنید.


[ بازدید : 48 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]