در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

لپ تاپ استوک چیست؟ بخریم یا نه؟

چهارشنبه 23 شهريور 1401
16:11
سورنا

در این مقاله از دنیای ارتباط قصد داریم با لپ تاپ  های ” اپن باکس ” آشنا شویم و مزایای خرید آن را بررسی کنیم. ممکن است که در هنگام خرید لپتاپ واژه “ اپن باکس “برای دستگاهی به کار برده بشود و شما ندانید معنی آن چیست! Open box چیست؟! اگر این نوت بوک ها نو هستند،تفاوتشان با دیگر نوت بوک ها چیست؟ ذهن شما ممکن است با سوالات بالا درگیر باشد و یا با سوال اساسی تری روبه رو باشید،چرا لپتاپ اپن باکس بخرم؟ با ما همراه باشید تا به شما توضیح کاملی در مورد لپتاپ های اپن باکس (open box) بدهیم تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید. لپتاپ اپن باکس به لپتاپی گفته میشود که کارتن(جعبه) آن باز شده باشد. لپتاپی که کارتن اش باز شده باشد دیگر به عنوان لپتاپ نو و آکبند عرضه نمیشود و به عنوان open box با قیمتی به مراتب کمتر از لپتاپ نو و آکبند به فروش میرسد. لپ تاپ استوک  گاهی مشتری در سفارش اینترنتی و یا با دیدن لپتاپ بهتر تصمیم به مرجوع کردن لپتاپی که به تازگی خریداری کرده است،می گیرد. گاهی اوقات هم در سفارش ها اشتباهی رخ میدهد به طور مثال شما لپتاپ نقره ای سفارش داده اید و لپتاپ سفید رنگ دریافت میکنید!

  • طراحی پد و کیبورد
  • دیبا رایانه پاساژ ایران؛
  • پشتیبانی از قلم
  • Display is factory calibrated for color accuracy
  • پردازش قدرتمند

دل XPS 15 به لطف شاسی لوکس الیاف کربن و آلومینیوم ، نمایشگر رنگارنگ InfinityEdge و عملکرد قدرتمند یکی از لپ تاپ های مورد علاقه ما است. اما اگر مزایای بهترین لپ تاپ های مصرفی دل را می خواهید ، اما برای مدل سازی سه بعدی حرفه ای ، CAD یا سایر کارهای شدید به قدرت یک ایستگاه کاری موبایل نیاز دارید ، چه می کنید؟ Dell Precision 5520 را وارد کنید (از ۱۳۹۹ دلار شروع می شود ، با آزمایش ۲،۶۵۹ دلار). مدل Precision 5520 همان طراحی دقیق لپ تاپ بسیار جذاب XPS 15 این شرکت را دارد. زیر درب آلومینیومی ماشینی آن ، بدنه ای مجلل از الیاف کربن قرار دارد که دارای یک عرشه طرح دار و با لمس نرم است و هنگام تایپ کردن ، در برابر مچ دستان عالی می شود. یک نمایشگر تقریباً بدون حاشیه InfinityEdge این جلوه و احساس عالی را تکمیل می کند.

  • حافظه داخلی : 1 ترابایت HDD
  • صفحه نمايش لمسي ندارد
  • حافظه: 16 گیگابایت حافظه DDR4
  • ساخت بیدوام
  • باتری: 42WHrs, 3S1P, 3-cell Li-ion

خوشبختانه ، افت نرخ فریم را مشاهده نکردیم. در زمان بیکاری ، طرفداران اغلب اصلاً نمی چرخند. وقتی گهگاه می چرخند ، میزان قابل قبولی سر و صدا ایجاد می کنند. تحت بار (تست تنش) ، ما حداکثر سطح سر و صدا 43.3 دسی بل (A) را ثبت کردیم. در حالت باتری hp پاویلیون 15-dk1006ne ، سرعت کلاک در 400 مگاهرتز تا 2.9 گیگاهرتز (CPU) و 900 مگاهرتز تا 1700 مگاهرتز (GPU) تثبیت می شود. تست استرس یک مورد شدید را نشان می دهد که در طول استفاده روزانه رخ نمی دهد. ما از این آزمون برای تعیین پایداری سیستم در حالی که تحت حداکثر بار است استفاده می کنیم. هم تحت حداکثر بار (تست استرس) و هم هنگام بازی (آزمون Witcher 3) ، رشد گرما در حد متوسط باقی می ماند. ما حداکثر دما را بیش از 40 درجه سانتیگراد (104 درجه فارنهایت) ثبت کردیم. به همین ترتیب ، کاربران در مورد استفاده روزمره نگران دمای هوا نخواهند بود.

در اطراف دستگاه دریچههای توری شکل خروجی صدا قرار دارد که به شکل خاصی طراحی شده و در هنگام بازی حس خوبی را منتقل خواهد کرد. در این لپ تاپ مثل بیشتر لپ تاپ های گیمینگ از تلفیق رنگ مشکی و قرمز استفاده شده خواهد بود. سایت فروش لپ تاپ دست دوم در کنار این تلفیق رنگ خیره کننده از کیبورد جزیرهای با نور پس زمینه قرمز نیز استفاده شده که آن را واقعاً برای بازیایهای مهیج خارقالعاده کرده خواهد بود. ضخامت ۲۷ میلیمتر، وزن ۲.۷ کیلوگرم و مانیتور ۱۵.۶ اینچی با پنل IPS و روکش مات Full HD از مشخصههای ظاهری این لپ تاپ خواهد بود. بلندگوهای نیترو ۵ ایسر استریو بوده و از فناوری Dolby Audio Premium استفاده میکند. لپ تاپ گیمینگ نیترو ۵ ایسر به پردازنده مرکزی Core i7 7700HQ سری Kabylake اینتل، پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 1050 Ti و ۲۴ گیگابایت رم DDR4 مجهز شده تا قادر به اجرای بازیایها و برنامههای سنگین باشد. جدایی از حافظهی یک ترابایتی دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD هم میباشد تا با اجرای سیستم عامل روی این حافظهی بتوانید سرعت و قدرت لپ تاپ را به نهایت خود برسانید.

در قسمت مشخصات فنی لپ تاپ ها گزینه ای وجود دارد با نام "امتیاز Passmark CPU" که معرف قدرت پردازش پردازنده لپ تاپ می باشد. هر چه این عدد بیشتر باشد پردازنده قوی تر می باشد. با استفاده از این مشخصه می توانید پردازنده ها را از لحاظ قدرت مقایسه کنید. اگر سیستمی اقتصادی تهیه می کنید، به صورت ایده آل به حداقل 4 گیگابایت رم نیاز دارید و اگر کمی بیشتر می توانید هزینه کنید، رم 8 گیگابایتی بهتر است. برای کارهای سنگین تر رم 16 گیگابایتی و یا بیشتر نیاز می باشد. حافظه رم در اکثر لپ تاپ ها قابل ارتقا می باشد. مهم تر از سرعت پردازنده، عملکرد درایو ذخیره سازی شما است. اگر بازی های کامپیوتری نمی کنید و یا به ویرایش ویدئوهایی با رزولوشن بالا نمی پردازید، تراشه گرافیکی یکپارچه (نوعی که حافظه سیستم را به اشتراک می گذارد) برای شما مناسب خواهد بود. در غیر این صورت، اگر هر یک از نیازهای بالا را داشته باشید، نوعی پردازنده گرافیکی مجزا از نوع AMD یا انویدیا ضروری است.

  • پردازنده گرافیکی : Nvidia GeForce GTX 1060
  • سازگاری با محیط زیست
  • پردازنده: Up to 8th-generation Intel Core i9
  • داشتن بدنه ای مقاوم برای استفاده در محیط های پر خطر
  • لپ تاپ استوک 17 اینچی HP مدل ZBook 17 G3 i7 نمره 4.00 از 5
  • پردازنده مرکزی (CPU)

لپ تاپ های گیمینگ از سخت افزار ویژه و بالایی برخوردار هستند. کارت گرافیک های انویدیا و AMD، نقش تعیین کننده ای در این محصولات دارند و نیازهای گیمرها را پوشش می دهند و حتی افرادی که لپ تاپ مهندسی نیز نیاز دارند، اغلب به سراغ لپ تاپ گیمینگ می روند. اچ پی، ایسوس، ریزر، MSI و حتی ایسر از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات به شمار می روند. یکی از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ گیمینگ، قیمت مقرون به صرفه آن نسب به مدل های نسل جدید و آکبند می باشد. اولین مسله ، قیمت آن است . شما با نصف مبلغی که صرف خرید محصول نو میکنید ، میتوانید لپ تاپی استوک با همان ویژگی های سخت افزاری ( حتی در برخی موارد بیشتر از آن ) را خریداری نمایید. مسله دوم ، استحکام و مقاومت لپ تاپ می باشد. همان طور که میدانید سازندگان لپ تاپ های کنونی ، روی باریک و سبک بودن لپ تاپ تمرکز می کنند که این قضیه ، باعث کاهش استقامت و استحکام دستگاه میشود.

لپ تاپ dell Precision M6800 دارای 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR3 است. که این میزان حافظه رم برای یک لپ تاپ سری ورک استیشن بسیار مناسب است. 1920 و با کیفیت فول اچ دی یا همان Full HD می باشد. علاوه بر این صفحه نمایش این لپ تاپ مستطیلی شکل و به قطر 17.3 اینچ می باشد که از نوع TN LED می باشد. همچنین این این مدل لپ تاپ سری Workstation دارای یک وبکم با کیفیت فول اچ دی یا همان FHD می باشد که در قسمت بالای صفحه نمایش قرار دارد. این صفحه نمایش از نوع مات بوده که باعث می شود بدون خستگی چشم ها ساعت ها از ان استفاده نمود. لب تاپ دست دوم لنوو پورت و اسلات های لپ تاپ دل precision M6800 تقریباً مشابه لپ تاپ دل M4800 می باشد و تغییر چندانی نداشته است، در واقع اینگونه به نظر می رسد که حتی جای آن ها هم تغییر چندانی نکرده است. لپ تاپ Dell precision M6800 دارای پورت های HDMI, eSATA, DisplayPort, VGA, یک عدد پورت USB 2.0, چهار عدد پورت Gigabit-LAN, USB 3.0 و یک کارت خوان می باشد.

کاربرانی که نیاز به سیستمی قوی برای وظایف علمی، انجام ویرایشها و محتوا ی گرافیکی حرفه ای دارند، زی بوک می تواند بعنوان گزینه ای کلاسیک انتخاب شود. 15 HP ZBook به غیر از پورت Thunderbolt دارای سه پورت USB 3.0، اسلات هوشمند، اترنت، پورت قفل Kesinsington، اسلات کارت نیمه پنهان SD، یک پورت USB 2.0، DisplayPort ، یک پورت VGA و یک کارت خوان نیز می باشد. همچنین 15 HP ZBook می تواند تا چندین نمایشگر خارجی را هم پشتیبانی کند. UMTS/HSPA تعبیه شده اند. صفحه کلید 15 HP ZBook فوق العاده سبک و از جنس کریستال می باشد که با استاندارد صفحه کلید ایالات متحده (QWERTY) طراحی شده است. کلیدهای جهت دار عمودی نسبتا کوچک هستند و خیلی نزدیک به یکدیگر قرار دارند. کلید ها نسبتا سفت می باشند و برچسب های کلید به راحتی قابل خواندن است (با کنتراست بسیار بالا). صفحه کلید همچنین دارای نور پس زمینه با قابلیت تنظیم برای محیط های تاریک می باشد.

لپ تاپ دست دوم مناسب عکاسی از ابزارهای مهم برای کارهای روزمره عکاسان می باشد. لپ تاپ دست دوم مناسب عکاسی برای بالا بردن کیفیت عکس ها یا ویرایش برای بهتر شدن نمایش مطلوب، استفاده می شود. فروشگاه اینترنتی اطلاع گستر ارائه دهنده انواع لپ تاپ کارکرده با بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. در قدم اول برای انتخاب لپ تاپ دست دوم مناسب عکاسی نوع نمایشگر که دارای وضوح عالی و مشخص کننده وضعیت پیکسلی عالی باشد از همه مهم تر است. کارت گرافیکی داشته باشد که قادر باشد جزییات رنگ ها و پیکسل ها را نمایش دهد، بسیار ضروری می باشد. مسئله های دیگری که برای انتخاب لپ تاپ دست دوم مناسب عکاسی مهم می باشد، نوع سخت افزار با سرعت پردازش بالا می باشد. انتخاب هاردهای پر سرعت برای انجام فرآیند تا در هنگام کارهای سنگین با نرم افزارهای ویرایش عکس، مشکلی پیش نیاید.

  • ظرفیت حافظه RAM
  • وجود مدلهای متفاوت برای رفع نیازهای مختلف
  • پردازنده گرافیکی: Intel UHD 600
  • پردازنده گرافیکی: GeForce RTX™ 2070 GDDR6
  • کیفیت بلندگو می تواند بهبود یابد
  • مجهز به گرافیک مجزا GeForce RTX 3050

این مدل لپ تاپ برای هر نوع کارایی از وظایف روزمره تا پردازشهای گرافیکی نیمهسنگین مناسب است. لپتاپهای مدل ایسر Travelmate برای کسب و کار گزینههای مناسبی است . لپ تاپ hp zbook 15 اگر به دنبال انتخابهای پایدار با قدرت مناسب هستید این لب تاب گزینه مناسبی است. این لپتاپها از قابلیت حملونقل مناسب و امکانات امنیتی همچون تراشه TPM هم بهره میبرد. از قابلیتهای حرفهای این دسته میتوان به امکان ارتقای آسان حافظهی رم و حافظهی ذخیرهسازی اشاره کرد. خانواده لپتاپهای ایسر Spin را بهعنوان محصولات دو در یک شرکت تایوانی ایسر می­شناسند. کاربران در صورت تمایل میتواند از این لپتاپ بهعنوان تبلت نیز استفاده کنند. نوشتن و طراحی با مانیتور لمسی سری اسپین با انگشت یا قلم اضافی، تجربهی جالبی برای کاربر به همراه دارد. در این دسته از محصولات ایسر نیز، عرضهی انواع کامپیوتر با قدرت پرداشی از میان رده تا حرفهای قابل مشاهده است. لپتاپهای دوکاره با وجود جذابیت زیاد برای کاربران، عموما یکی از کاراییهای لپتاپ یا تبلت را بهخوبی ارائه نمیکند.


[ بازدید : 100 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]