در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

لپ تاپ و آلترابوک و نوت بوک با قیمت مناسب

پنجشنبه 20 بهمن 1401
10:42
سورنا

خرید انواع لپ تاپ و آلترابوک و نوت بوک با قیمت مناسب

laptopبسیاری از کاربران را راضی قیمت لپتاپ دل نگه میدارد. برند لنوو برای همه قشرها و افراد جامعه یک لپ تاپ لنوو مناسب گیم و استریم یا مناسب کارهای روزمره را ارائه میدهد. برای مثال اگر لپ تاپ ارزان قیمت ولی با کیفیت و سخت افزار بالاتر و بهتر نسبت به برندی مانند ایسوس میخواهید حتما در لپتاپ های لنوو میتوانید گزینه لپ تاپ مورد نظر خود را پیدا کنید. از مهمترین سری های لپ تاپ های لنوو در بازه های قیمتی مختلف در بازار هستند. کمپانی آمریکایی HP یکی از مهم ترین شرکتهای تولیدکننده لپتاپ ، پرینتر،تجهیزات سرور و اداری در دنیا شناخته میشود. انواع سری لپ تاپ گیمینگ اچ پی شامل Pavilion gaming، Omen میباشد.سری لپ تاپ صنعتی اچ پی شامل Zbook و سری لپ تاپ دانشجویی اچ پی و خانگی شامل Envy,Pavilion می باشد. قیمت لپ تاپ گیمینگ اچ پی نسبت به قیمت لپ تاپ صنعتی اچ پی و قیمت لپ تاپ دانشجویی و اداری اچ پی تفاوت چشمگیری دارد. برای انتخاب بهترین لپ تاپ HP در بازه های مختلف قیمت باید دقت کنید که کدام سری و چه سخت افزاری از لپ تاپ های HP نیازمند کار شما است.

  1. سری پردازنده مرکزی: Core™ i7, Core™ i5
  2. مناسب کارهای اداری و مدیرتی
  3. در حالت تبلت، سنگین است
  4. طراحی ترکیبی کم فلاپی
  5. لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ
  6. Nvidia GeForce 3000 Series - (مثلا: Intel Nvidia GeForce RTX 3060)
  7. وزن: 1.8 کیلوگرم
  8. لپ تاپ ایسوس Ryzen 5

laptopما نیز بر اساس تحقیقات خودمان و تجربیات مشتریان خودمان این کاربری ها را یکی یکی دسته بندی کردیم. لپ تاپ های دانشجویی نسبت به سایر لپ تاپ ها از قیمت کمتری برخوردار هستند. همچنین از ویژگیهای سختافزاری پایینتری بهره میبرند. یک لپ تاپ دانشجویی، وزن کمتر و ابعاد کوچکتری دارد تا به آسانی بتوان آن را حمل کرد. همچنین ظاهر قابل قبولی دارد و گهگاه از ویژگی چرخ 360 درجهای و قابلیت تبدیل به تبلت نیز بهره میبرد. به دنبال خرید لپ تاپ دانشجویی هستید؟ مقاله بهترین راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی را بخوانید. لپ تاپ مخصوص تدوین باید سختافزار قدرتمندی داشته باشد. کار ویرایش فیلم و عکس، یکی از سنگینترین پردازشها برای هر کامپیوتری به شمار میرود. لپ تاپ تدوین مخصوصاً باید پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند و نیز رم با فضای بالا داشته باشد تا از عهده پردازشهای سنگین بربیاید. خرید لپ تاپ تدوین باید به دقت صورت پذیرد و قبل از آن به تحقیق کامل درباره ویژگیهای مورد نیاز پرداخته شود.

یکبار برای همیشه از شر لپ تاپ خلاص شوید

laptopهر یک از این لپ تاپها دارای نقاط قوت و ضعف خاص خودشان هستند. بنابراین چه بهتر است که هنگام خرید، به قیمت لپ تاپ اپل توجه کرده و موردی را متناسب با نیازهای خود تهیه کنید. مک بوک ایر نیز یکی از لپ تاپهای حاضر در کنار مک بوک پرو است که سیستم مناسبی را در اختیار کاربران قرار میدهد. میدانیم که هیچ نوع لپ تاپ خاصی وجود ندارد، اما فروشندگان بهطور کلی دستههایی را برای مصرف کنندگان در نظر میگیرند تا به آنها در زمینه پیدا کردن محصول مناسب خود کمک کرده باشند. لپ تاپهای Value (ارزشمند) معمولا دارای برچسب قیمت پایینتر، سختافزار با عملکرد کمتر و حافظه کم برای افرادی هستند که در روز صرفا چند ساعت از لپ تاپ خود برای محاسبات اساسی خود استفاده میکنند. این افراد معمولا از لپ تاپ خود برای گشت و گذار در اینترنت، پخش فیلم یا نوشتن مقاله استفاده میکنند.

laptopYour browser does not support the video tag. این روزها خرید لپ تاپ به بررسی موارد زیادی احتیاج دارد، چرا که ممکن است تنوع زیاد محصولات و کاربردهای گوناگون آن­ها، شما را دچار سردرگمی کند. با توجه به استفاده­ای که قرار است از لپ تاپ انجام دهید، ابعاد صفحه نمایشگر آن متفاوت خواهدشد. به عنوان مثال اگر برای انجام بازی و یا برنامه نویسی قصد دارید از لپ تاپ استفاده کنید و زیاد نیاز به جابه­جایی آن ندارید، لپ تاپ با صفحه نمایشگر بزرگتر، انتخاب مناسبی برای شما خواهدبود. اما به طور استاندارد ابعاد لپ تاپ­ها بین 6. 11 تا 3. 17 اینچ می­باشد. حتما در هنگام خرید به طراحی صفحه کلید یا کیبورد لپ تاپ و همچنین تاچ پد لپ تاپ توجه کنید. سعی کنید به دنبال لپ تاپی باشید که حداقل 8 ساعت دوام باتری داشته باشد. بهتر است کالایی خریداری کنید که سریع­ترین پردازنده ی متناسب با بودجه ­تان را داشته باشد.

laptopطرح شماره گذاری این لپ تاپها مربوط به سری ۱۰۰، ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۰۰ و ۹۰۰ هستند که در مدلهای قدیمی IdeaPad بیشتر دیده میشود. این شاخصها برای مجموعهها و طرحهایی ارائه شده است که دارای ویژگیهای نسبی بوده و میتوانید به بخشی از مشخصات فنی این لپ تاپها تنها از طریق همین شمارهها دسترسی پیدا کنید. لنوو برای لپ تاپهای جدید خود، همانند تینکپد، طرح شماره گذاری جدیدی را انتخاب کرده است و همان لپ تاپهای قبلی را این بار با شمارههای ۱، ۳، ۵، ۷ یا ۹ نشان میدهد. سطح کیفی و ویژگیهای نسبی این لپ تاپها، با توجه به همین سیستم شماره گذاری تعیین شده است. برخی از مدلها هم که دارای حرف i در نام گذاری خود هستند، از تراشه اینتل در ساختار فنی خود استفاده میکنند. اگرچه این حقایق، گاهی اوقات هم میتواند درست نباشد. به طور مثال، لپ تاپهایی که از تراشه AMD در ساختار خود استفاده کردهاند، هیچ شماره گذاری اختصاصی ندارند. بنابراین، میتوانیم به لپ تاپ IdeaPad 5i اشاره کنیم که یک لپ تاپ میان رده بوده و براساس تراشه اینتل طراحی شده است.

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ HP برای کسب و کار و نه استفاده خلاقانه هستید، ما فکر میکنیم که نسل دوم HP Elite Dragonfly یک انتخای خیره کننده است. نسل دوم لپ تاپ اچ پی مدل الیت دراگون فلای G2 همچنان عنوان بهترین لپ تاپ اچ پی را حفظ کرده است. یک لپ تاپ تجاری چشمگیر با طراحی هوشمند، عمر باتری عالی و قدرت 2 در 1! شما با این لپ تاپ، گرافیک اختصاصی لپ تاپ های خلاقانه را دریافت نمی کنید. البته این لپ تاپ اکنون قدرتمندتر از همیشه است و از تراشههای Core نسل یازدهم اینتل، گرافیک Intel Iris Xe و صفحهنمایش 4K استفاده میکند که نسبت به مدلهای فول اچدی قبلی خود ارتقا یافته است. با اینکه درگاه های USB-C فقط یک طرف هستند. اما در مجموع، به نظر ما HP Elite Dragonfly G2 یک لپتاپ تجاری عالی است، البته اگر توانایی مالی دارید. با این حال، همانطور که این لپ تاپ برای حرفه ای ها در نظر گرفته شده است، قطعا ارزش سرمایه گذاری را لپ تاپ استوک دارد.

در حالی که در مورد لپ تاپ ها وضع به این خرابی نیست.

laptopقیمت لپ تاپ استوک اروپایی بسته به نام و برند آن، نوع پردازنده و نسل آن و تکنولوژی هارد و سرعت حافظه داخلی و دیگر قطعات سخت افزاری آن بسیار متغیر است. به عنوان مثال برخی برند های اروپایی مانند لپ تاپ های مایکروسافت، دل یا اچ پی و ایسوس قیمت بسیار بالاتری نسبت به قیمت لپ تاپ های چینی یا بازار مشترک مانند برند لنوو دارند. البته این مساله تفاوت قیمتی هرگز به معنای کاهش کیفیت و یا برتری برندی نسبت به برند های دیگر نیست. بلکه به معنای تفاوت در قطعات سخت افزاری و کاربرد های مختلف لپ تاپ ها برای کاربران در سطح مختلف کاری می باشد. واژه استوک در ایران به کالاهایی اطلاق می شود که کارکرده یا دست دوم هستند. در حالی که در مورد لپ تاپ ها وضع به این خرابی نیست. بلکه در واقع استوک به معنای کالای ذخیره شده یا موجود در انبار است. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتون و بسته بندی اولیه کالای نو به حساب نمی آید.

  1. اندازه صفحه نمایش: 5 اینچ
  2. تفاوت هارد اس اس دی وسترن بلو و گرین
  3. دقت صفحه نمایش: 1920×1080
  4. قیمت پایین
  5. لپ تاپ ایسوس مدل R565EA
  6. لپ تاپ مناسب کارهای دانشجویی و مهندسی
  7. مدل CPU یا پردازنده مرکزی: 10310U Intel Core i5 - i7

laptopخرید لپ تاپ Core i5 یک انتخاب منطقی برای افرادی است که قصد دارند یک لپ تاپ با قیمت خوب و البته ویژگیهای عالی تهیه کنند! به عنوان یک مدل پیشنهادی لپ تاپ Legion 5 یکی از گزینههای خوب است که مجهز به این پردازندهی قدرتمند اینتل است. البته نکتهای که باید بدانید این است که قیمت نهایی این لپ تاپها تا حد زیادی وابسته به سایر قطعات سخت افزاری به کار رفته بر روی آنها میباشد. به طور مثال قیمت لپ تاپ Core i5 با 8 گیگ رم به مراتب کمتر است تا یک لپ تاپ i5 با 16 گیگ رم! لپ تاپهایی که پردازنده i5 دارند از نظر سرعت و عملکرد در رده خوبی قرار دارند و چه بسا که میتوانید از آنها برای اجرای بازیهای جدید و به روز نیز استفاده کنید. اخیرا نیز نسل آخر CPU های این خانواده نیز راهی بازار شدهاند که دارای 6 هستهی پردازشی هستند و نسبت به نمونه­های 4 هستهای قدیمی، عملکرد روان­تری را به نمایش می گذارند.


[ بازدید : 45 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]