در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید تلویزیون ال جی از بانه

چهارشنبه 19 بهمن 1401
12:22
سورنا

خرید تلویزیون ال جی از بانه - قیمت تلویزیون ال جی

lg tvهمه ما می دانیم که اکثر تلویزیون ها در نگاه اول تقریباً یکسان به نظر می رسند. بعضی از آنها به احتمال زیاد بزرگتر یا نازک تر از سایرین هستند. علاوه بر این کمپانی ال جی طی سالیان گذشته برای تلویزیون های جدید خود فاکتور ها و تکنولوژی های بسیاری را به کار برده است. ال جی و سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده های تلویزیون در سراسر جهان شناخته می شوند آنچه سامسونگ و ال جی را از هم متمایز می کند مقیاس آنها است. تلویزیون های ال جی دارای سبک خاص و طراحی زیبا و خلاقانه می باشند. این تلویزیون ها با داشتن تکنولوژی و ویژگی های خلاقانه از سایر تلویزیون ها متمایز می شوند. تلویزیون های LED و OLED این برند رنگ و کنتراست بی نظیری را ارائه می دهند. تصویر تلویزیون های ال جی از وضوح بالایی برخوردار بوده و جزئیات را عالی نمایش می دهند.

تلویزیون ال جی

lg tvتلویزیون مدل 55UP76703 دارای سیستم صوتی 2.0 کاناله می باشد و هر کدام ازکانال های صوتی قدرت 10 وات خروجی دارد را دارند که سرجمع صدا با 20 وات خروجی ارائه می شود. صدا همان گونه که کاربر انتظار دارد به گوش آن می رسد به طوری که با محیط تطابق پیدا می کند و صدای فراگیر و رسایی را تولید می کند. نگران قدرت خروجی آن نباشید چون صدا با جزئیات کامل در فضا پخش می شود. پردازشگر یک اصل مهم در تلویزیون می باشد که به بهبود و افزایش کیفیت تصویر کمک می کند. ال جی دی تلویزیون مدل 55UP76703 از پردازنده Quad Core Processor 4K پشتیبانی می کند تا تصاویر منحصر به فردی را ارائه دهد. همان گونه که نوع کیفیت تصویر مهم می باشد پردازنخد نیز مهم می باشد زیرا تمامی محتوا قبل از به نمایش گذاشته شدن توسط پردازشگر پردازش می شود. تمام تلویزیون های هوشمند دارای یک سیستم عامل مخصوص می باشد که الجی از سیستم عامل Web OS برای تمامی تلویزیون های هوشمند خود استفاده کرده است.

بسیار راحت امکان پذیر خواهد بود.

قسمت پشتی تلویزیون نیز برگرفته از پورت ها و درگاه های ارتباطی است که با رنگ مشکی ساخته شده و قابل دیدن می باشند. مقاومت و استحکام تمام بدنه تلویزیون فوق العاده بالا بوده و از بهترین قطعات برای ساخت آن استفاده شده است. در واقع ال جی پایه های کلاسیک و مدرن را برای این تلویزیون در نظر گرفته است. تا شیک بودن را به تمام معنا به تلویزیون ببخشد و جلوه ای زیبا را در هر منزلی ایجاد کند. پایه های تلویزیون نقره رنگ هستند و به راحتی جدا می شوند در صورتی که کاربران بخواهند تلویزیون را به دیوار وصل کنند. بسیار راحت امکان پذیر خواهد بود. کمپانی الجی همیشه در تلاش بوده که محصولات خود را با کیفیت عالی وارد بازار کند بنابراین در تلویزیون 75UP80003 با پشتیبانی کردن از فناوری های پیشرفته بهترین کیفیت تصویر را در اختیار مخاطبان قرار میدهد. از آنجایی که این تلویزیون دارای نور پس زمینه دایرکت ال ای دی است می تواند تصاویر فوق العاده درخشانی را تولید نماید و با استفاده از کیفیت فورکی و همچنین رزولوشن بسیار بالایی که در تصاویر وجود دارند, مولودی مال صحنه های بسیار واقعی با وضوحی باور نکردنی خلق می کند.

برای یادگیری بیشتر بر روی دایره دارای سه نقطه بر روی هر عکس کلیک کنید و یا بر روی علامت پلی برای یادگیری اینکه چه گزینه های مشاهده ای در دسترس است کلیک کنید . برای خروج مستقیم به فروشگاه محتوای ال جی اینجا را کلیک کنید . این آیکن هوم کوچک در گوشه پایین سمت راست برای بازگشت به لانچر . در زیر محتوای من در گوشه سمت چپ کانالهای من وجود دارد که شما را دعوت می کند تا یک لیست از میانبر های مفید از کانال هایی که غالبا مشاهده می کنید ایجاد کنید . برای شروع بر روی add channel کلیک کرده سپس این لیست بر اساس تنظیماتی که شما برای خدمات تلویزیون در نظر گرفته اید به شما نشان داده می شود . بر روی نام کانال کلیک کرده که پس از این انتخاب این نشانه ( سیمبول ) کوچک را مشاهده خواهید کرد .

اما پورت HDMI چیست؟ و چه کارایی هایی دارد؟ HDMI یکی از رایج ترین فناوری ها برای اتصال به دستگاه های صوتی و کنسول های بازی است. بعضی از دستگاه ها HDMI خاصی دارند به عنوان ARC که صدا را برگشت داده و می توان از ساندبار آن را پخش کرد. زمانی که تلویزیون UHD خریداری می کنید دقت داشته باشید که از درگاه پورت HDMI 2.0 برخوردار باشد. این نوع درگاه ویدئو های 4K با از نوع HDR با کیفیت 60 فریم بر ثانیه را ساپورت می کند. پورت USB تلویزیون الجی: تلویزیون وقتی ارز پورت USB برخوردار باشد یعنی قابلیت اتصال فلاش و مموری را داشته و فایل ها و برنامه ها را پشیبانی قیمت تلویزیون ال جی بدون ضمانت می کند. علاوه بر این بعضی از تلویزیون ها امکان اسلایدشوی تصاویر را دارد. همچنین تکنسین های خدمات دهنده از آن برای آپدیت و رفع نواقص نرم افزاری برای دستگاه استفاده می کنند. همچنین با این قابلیت می توان Servic را مشاهده کرد.

قیمت تلویزیون ال جی

در سالهای اخیر، LG Gram دچار تحولات زیادی شده. از لپتاپهای سبک وزن ۱۷ اینچی تا مدلهایی با صفحه نمایش کوچکتر. حالا دو مدل سبک و قابل حمل جدید به بازار عرضه شده: یکی Gram Ultraslim و دیگری Gram Style که در خط تولید قرار گرفتهاند. مدل اولترا اسلیم تنها ۱۰.۹۹ میلیمتر ضخامت دارد و واقعا باریک است. وزن این مدل کمتر از یک کیلوگرم است و همین موضوع این لپتاپ را تبدیل به یکی از جذابترین محصولات بازار خواهد کرد. این لپتاپ دقیقا مثل Dell XPS ۱۳ Plus، شبیه به یک لپتاپ با فرمول کلاسیک است. یک پد لمسی مخفی و نور پس زمینه LED برای روشن کردن کیبورد در اختیار شماست. الجی همچنین مدعی آن است که رنگ این دستگاه بهصورت دینامیک و بسته به زاویه دید شما و البته نحوه برخورد نور با آن تغییر میکند. هردوی این لپتاپها، نمایشگر OLED دارند و از پردازندههای نسل سیزدهم اینتل بهره میبرند. هنوز جزئیات بیشتری در مورد زمان ارائه آنها به بازار و قیمتشان ارائه نشده است.

lg tvدر بین تلویزیونهای LED دو حالت VA و IPS وجود دارد. این فناوری برای اولین بار توسط سامسونگ ساخته شد و در حال حاضر هم بزرگترین تولید کنندهی این فناوری سامسونگ است. در این فناوری شرکت کرهای از نقاط کوانتومی برای تولید نور رنگی استفاده میکند. استفاده از این نقاط کوانتومی باعث میشود که این نوع تلویزیون روشنایی و رنگ بندی دقیقتری داشته باشد و خود را به یک قدمی تلویزیونهای OLED برساند. در عمل هم کیفیت تلویزیونهای QLED از LED بیشتر است و اگر قیمت تلویزیونهای OLED برای شما زیاد است و از طرفی کیفیتی بهتر از تلویزیونهای LED میخواهید باید به سراغ فناوری QLED و طبیعتا سامسونگ بروید. فناوری اولد گرانترین و در عین حال بهترین فناوری موجود برای تلویزیونها در جهان به حساب میآید. در تلویزیونهای OLED هر پیسکل به طور مستقل نور تولید میکند و این در حالیست که در فناوریهای دیگر نیاز به یک نور پسزمینه است.

اگر کمی از وقتتان را به نمایندگیها برای خرید تلویزیون اختصاص دهید، متوجه خواهید شد دو برند سامسونگ و ال جی در بین ایرانیان بسیار پرطرفدار هستند و شاید بتوان گفت ابر قدرتهای تلویزیون با انواع قیمتها هستند! اگر خواهان انتخاب برند ال جی هستید، باید بدانید بهترینهای آن، انواع OLED هستند. در این نوع از تلویزیونها، از پنل اولد ال جی استفاده میشود. تلویزیونهای OLED نقش بسیار پر رنگی را در بازار ایفا میکنند؛ به همین سبب سامسونگ هم برای رقابت با تکنولوژی خاص خود با عنوان QLED وارد بازار شد. اما متاسفانه سامسونگ نتوانست بین قیمت و کیفیت نسبت به مدلهای ال جی تعادل ایجاد کند. در ادامه میخواهیم تلویزیونهای ال جی و سامسونگ را در دسته بندیهای مختلف با هم بررسی کنیم. سه وجه بسیار مهمی که از طریق آن باید آنها را مورد بررسی قرار دهیم، کارایی و آپشن، تکنولوژیهای به کار رفته و کیفیت تصویر هستند. پیش از بررسی و مقایسه، دقت داشته باشید مواردی که در جدولها به کار رفتهاند، تنها تفاوتهای جدی این دو برند را نشان میدهند و آن چه ذکر نشدهاست، تا حدودی در هر دو برند مشابه است.

خرید Lg Tv

در ادامه معرفی بهترین تلویزیون های ال جی 2022 به محصولی با پنل NanoCell IPS می رسیم که با پشتیبانی از سیستم عامل webOS عرضه شده است. کنترل جادویی این تلویزیون، قابلیت های متنوعی را در دسترس شما قرار می دهد و می توانید برنامه ها و تنظیمات دستگاه را به راحتی کنترل کنید. همچنین این تلویزیون دارای سرعت رفرش ریت 120 هرتز با پنل IPS است. از امکانات مخصوص بازی مانند قابلیت VRR هم نباید غافل شد که اگر گیمر باشید، قطعا برای شما هیجان انگیز است. یکی دیگر از بهترین تلویزیون های ال جی 2022، با عنوان QNED 90 وارد بازار شده و ویژگی های جالب توجهی دارد. پنل QNED / IPS یکی از این ویژگی هاست که با فناوری Direct Full Array Mini LED پشتیبانی می شود؛ به این ترتیب تصاویر با بالاترین کیفیت و جزئیات نمایش داده می شوند. نسخه ششم سیستم عامل WebOS هم ویژگی جالب دیگری است که ال جی در کیوند 90 ارائه داده است. پنل IPS ، فناوری Direct Full Array Mini LED ، زاویه دید خوب، درگاه های ارتباطی متنوع، پورت HDMI 2.1 با امکان اجرای سرعت رفرش ریت 120 و قابلیت VRR هم دیگر ویژگی های این تلویزیون جذاب هستند. به عنوان یکی دیگر از بهترین تلویزیون های ال جی 2022، باید به NANO86 2021 اشاره کنیم. پنل این ال ای دی از نوع IPS است و در مقایسه با دو نسخه قبلی اش پیشرفت های زیادی داشته است. کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون پشتیبانی می شود تا تصاویر را با بالاترین جزئیات ببینید. فناوری نانوسل، ویژگی دیگر این تلویزیون است که وضوح تصویر را افزایش داده نمایش رنگها را بسیار جذاب تر کرده است.

همانطور که در توضیحات قبلی نیز عنوان کردیم محصولات سونی از نظر کیفیت ساخت رتبه اول را دارند که تلویزیونهای آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین میتوانیم بهترین محصولات با طولعمر بالا و کیفیت تصویر مطلوب را در لیست تولیدات آن پیدا کنیم. برای مقایسه تلویزیون سونی با ال جی باید محصولات هم رده را انتخاب کنیم. بهعبارت دیگر برای مقایسه درست باید تلویزیونهای سری 9 یا سری 7 هر برند را با هم مقایسه کنیم. بنابراین با مقایسه محصولات سری 9 یک برند با محصولات سری 7 برند دیگر هرگز به نتیجه قابل قبولی دست پیدا نخواهیم کرد. زیر تولیدکنندگان در هر سری محصولاتی با امکانات بیشتری نسبت به سریها یا ردهها قبلی عرضه میدهند. بنابراین واضح است که محصولات سری 7 یک برند نسبت به محصولات سری 9 برند دیگر امکانات کمتری دارند. برای انتخاب تلویزیون سونی یا ال جی توجه به تفاوتها و قابلیتهای هرکدام بسیار کمک کننده است. با توجه به توضیحات ارایه شده و بررسی تفاوتهای هرکدام از این دو گزینه از جهات مختلف تصمیمگیری در این رابطه را برای ما تا حدودی آسانتر میکند.


[ بازدید : 44 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]