در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

Sins Of شامپو

چهارشنبه 12 بهمن 1401
10:11
سورنا

Sins Of شامپو

در برخی از کشورهای جهان این محصولات آرایشی و شوینده سرطان زا غیرمجاز ماسک مو الوکسین 750میل (سوپرکراتینه و احیا مو- آلمان)-بانه لوکس شناخته میشوند. طبق نتایج آزمایشگاهی مستقل، ۸۲ درصد محصولات آمریکایی به فرمالدیید و ۶۷ درصد آنها به ۱و۴ دیاکسان آلوده بودهاند، در اروپا هر میزانی از دیاکسان را در محصولات آرایشی و شوینده غیرمجاز است. کشورهای اروپایی از ورود هر محصولی که حاوی کمترین مقدار دی اوکسان باشد به مرزهای خود جلوگیری میکنند. نتایج کمپین به نام «سلامت شویندگان» حاکی از آن است که، آمریکا در این زمینه چند گام عقبتر از اروپاییها قرار دارد. برخی از تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی برای اینکه محصول تولیدی آنها ارزان تمام شود، از مادهای به نام «پارابن» استفاده میکنند که میتواند احتمال ابتلا به سرطان سینه در زنان را افزایش دهد. برای تهیه محصولات قابل اطمینان، واژه PARABEN FREE بر روی محصولات باکیفیتتر نشان میدهد که آن محصول، فاقد این مواد خطرناک است. برخی دیگر از مواد سمی موجود در شامپوهای بیکیفیت عبارتند از: SILICON ,PEG و SLES. اگر بخواهیم طبق یک قاعده کلی بیان کنیم میزان شامپوی مصرفی باید به میزانی باشد که کف حاصل از آن تمام موهای سر را بپوشاند. البته ذکر این نکته ضروری است که حتماً بعد از خیس کردن تمام سطح موهای خود اقدام به استفاده از شامپو کنید. در صورت امکان باید برای رفع آلوگی به میزان درستی از آن استفاده کرد تا مسسب خشکی و شکسته شدن مو نشویم. شرکتهای آرایشی و بهداشتی شامپوهای به خصوصی را برای افرادی که دارای شوره سر هستند تولید کردند مانند شامپو لیدوکایین که کیفیتی بالا توأم با قیمتی اندک دارد. این شامپوها شامل قارچ کشهایی حاوی کتوکونازول و پیریتیون روی و سلنیوم سولفید است که شوره سر را با کشتن malassezia کاهش میدهد.

  • ترمیم کننده موهای رنگ شده
  • حاوی کمپلکس گلوکونات روی، شی باتر و کراتین
  • بافت سبک و قدرت جذب بالا
  • درخشندگی، براق شدن مو و نرم کنندگی

اجازه دهید 20 دقیقه ماسک روی صورت تان بماند و بعد از بیست تا سی دقیقه ماسک را از روی صورت بردارید. بهتر است برای نتیجه بهتر هفته ای 2 بار از این محصول استفاده نمایید. بعد از برداشتن ماسک از روی صورت متوجه خواهید شد که هنوز مواد ماسک ورقه ای روی صورت باقی مانده است. این مایع حاوی مواد مغذی است که برای پوست عالیست بهتر است با نوک انگشتان دست مایع باقی مانده را به آرامی روی صورت خود ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود و به خوبی پوست تان را آبرسانی نماید. یکی از مراحل مهم در روتین مراقبت پوست استفاده از تونر است که صورت را برای استفاده از سرم و مرطوب کننده آماده می کند. قبل از گذاشتن ماسک ورقه ای و بعد از شست و شوی صورت برای متعادل کردن PH پوست، تسکین التهاب و پاکسازی چربی های اضافی باید از تونر استفاده کرد. همچنین بعد از استفاده از ماسک ورقه ای و ماساژ مواد مغذی بر روی صورت و گردن از تونر استفاده نمایید تابا لایه برداری ملایم موجب جذب بهتر مرطوب کننده ها شود.

به آرامی آن را به مدت 30 ثانیه ماساژ دهید.

صورتتان را با آب بشویید و بعد از این مراحل روی پوستتان کرم خنک بزنید. پس از 5 دقیقه می توانید اثرات شگفت آور این ماسک را بر banehluxx.com پوست خود ببینید. از کدام ماسک خانگی برای صورتم استفاده کنم؟ قدرت طبیعی روغن نارگیل می تواند هر روز گرد و غبار انباشته، آلودگی و چربی را ازبین ببرد و رطوبت طبیعی پوست را احیا کند. چند قطره روغن نارگیل به صورت خود بمالید. به آرامی آن را به مدت 30 ثانیه ماساژ دهید. صورت خود را با حوله گرم بپوشانید تا منافذ را باز کرده و همه ناخالصی ها را بیرون کنید. بعد از 15 تا 30 ثانیه، پارچه را بردارید و روغن را با کیسه حمام تمیز کنید. اگر پوست حساسی دارید که مستعد جوش و آکنه است آن را با سرکه سیب بشویید. سطح پ هاش این محصول طبیعی چنانچه در بخش سلامت نمناک بارها گفته ایم بسیار نزدیک به پوست ماست. 1:2 محلول سرکه سیب و آب بسازید. این را در بطری بریزید و خوب تکان دهید.

  • یک قاشق چای خوری موم
  • حفظ توازن سطح PH مو (اسیدی یا قلیایی بودن مو)
  • ماسک برطرف کننده آکنه
  • ویتامین A
  • یک قاشق چایخوری عسل
  • کوکامیدوپروپیل بتائین
  • اکسیدان vol۱۰: رنگ را فقط به طور جزئی باز میکند

ماسک آب سیب زمینی برای چاق شدن صورت مفید است . آب یک سیب زمینی را بگیرید. آب سیب زمینی را با یک قاشق غذاخوری ماست ترکیب کنید. این ترکیب را بر روی صورت بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند. سپس صورت خود را با آب گرم خوب بشویید. پالپ سیب می تواند به چاق شدن صورت و گونه ها کمک کند. سیب درختی را رنده کنید. پالپ ها را هر روز صبح بر روی صورت و گونه ها بمالید و خوب ماساژ دهید. اجازه دهید سیب رنده شده 20 دقیقه روی صورت بماند و سپس با آب گرم بشویید. یکی از بهترین ماسک ها برای چاق شدن صورت ماسک تخم شنبیله است که سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان می باشد. 1 قاشق چای خوری پودر تخم شنبلیله را با آب ترکیب کنید تا خمیری تشکیل شود. خمیر را بر روی صورت و گونه ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید. اجاز دهید 10-15 دقیقه بماند و پس از آن با آب گرم بشویید.

ممکن بود این افراد در جوامع مختلف اقدام به حمام کردن کنند و یا به طور کلی هر چند وقت یک بار این کار را انجام دهند، اما حمام کردن به عنوان عادتی معمول، ویژه طبقه ثروتمند به شمار میرفت. این عقیده که آراستن و زینت بخشیدن به ظاهر ما را از حیوانات جدا میکند رشد پیدا کرد و اقوام مختلف باستانی شستن موها و بدن را در میان مردم خود ترویج دادند. بابلیها صابونی متشکل از روغن حیوانی حرارت دیده و پخته شده با خاکستر را در ظروف سفالی نگهداری میکردند و حمامهای بزرگی برای خود تدارک دیده بودند. سومریها از روغنهای گیاهی استفاده میکردند و میخواستند موهایی درخشان داشته باشند. چینیهای باستان از سدر و گیاهان معطر استفاده میکردند. مصریها راهکار عجیبی برای موهای خود داشتند. آنها کل سر خود را میتراشیدند تا از حشرات موذی مانند شپش در امان باشند. در عوض، از کلاه گیس استفاده میکردند و هر چند وقت یک بار آن را با آب مرکبات میشستند.

اگر دست و پاهای تان به شدت خشک شده است، می تواند مقدار روغن نارگیل روی محل بزنید. سپس یک جوراب و دستکش بپوشید تا به طور کامل جذب شود. آواکادو حاوی روغن های مفید امگا ۳ و آنتی اکسیدان های قدرتمندی است که از ایجاد التهاب و پیری پوست جلوگیری می کند. استفاده از ماسک مرطوب کننده صورت خانگی آواکادو پوست شما را فوق العاده نرم و لطیف می کند و خشکی پوست را درمان می کند. برای استفاده از ماسک آواکادو باید مقداری از آن را به صورت پوره کاملاً به کنید. سپس برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست قرار دهید. این کار به شدت پوست را نرم می کند و لطافت فوق العاده ای به آن می بخشند. آلوئه ورا یک گیاه فوق العاده است که حاوی ویتامین ها، لیپیدها و اسیدهای آمینه موثری برای نرم کردن پوست می باشد. استفاده از این گیاه می تواند پوست را آبرسانی و نرم کند. برای استفاده از آلوئه ورا باید ژل خالص آلوئه ورا را روی پوست خود بزنید و بعد از ۳۰ دقیقه پوست را با آب سرد آبکشی کنید.

برای اینکه موهایتان قهوه ای روشن شود 70گرم ریشه ریواس را 10 دقیقه بجوشانید. بعد از 24 آب آن را با شش قاشق کایولین، یک عدد تخم مرغ و چهار قاشق سرکه سیب ترکیب کنید و روی سر بمالید و پس از یک ساعت موها را بشویید. برای اینکه موهایتان قهوه ای روشن شود یک قاشق غذاخوری قهوه، دو قاشق غذاخوری بابونه و دو قاشق چایخوری روناس را پودر و با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید تا حالت خمیری پیدا کند. چهار ساعت بعد موهایتان را با خمیر رنگ کنید و بعد از گذشت یک ساعت آبکشی کنید. برای اینکه موهایتان قهوه ای روشن شود پوست گردوی سبز تازه کوبیدهشده را با چهار لیوان آب روی حرارت بگذارید تا نصف شود سپس آن را به موهای خود بمالید و بعد از نیم ساعت موهای تان را آبکشی کنید. برای اینکه موهایتان قهوه ای شود پودر پوست گردو، پودر زاج، پودر حنا، زرده تخم مرغ و آب را به حالت خمیری شکل در آورید و روی موها ی تان بمالید وپس از 40 دقیقه آبکشی کنید.

وی ادامه داد: بنابراین هنوز با تست کرونای مثبت با تعداد قابل توجهی از مبتلایان به کووید ۱۹ که نیازمند بستری شوند، در بیمارستان کودکان علی اصغر مواجه نشدیم. وقتی که سیل بیماران با تست کرونای مثبت بیاید، میتوانیم برای تشخیص سوش اصلی نمونه ارسال کنیم، اما از آنجایی که هنوز تعداد این موارد زیاد نیست، هنوز در این زمینه مطالعهای انجام ندادیم. ظاهرا که زیرسویههای جدید اُمیکرون در کشورهای اروپایی و آمریکایی نزدیک یکسوم افراد مبتلا به کرونا را درگیر کردهاند، اما در ایران هنوز گزارش قطعی و آمار دقیقی از میزان شیوع زیرسویههای جدید اُمیکرون نداریم. چوبدار در ادامه با اشاره به اقدامات محافظتی در مواجهه با موج جدید کرونا، گفت: از آنجایی که هنوز واکسیناسیون علیه کرونا برای اطفال زیر پنج سال اثبات شده نیست، بنابراین بزرگسالان باید دز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند. باید بدانیم که ویروس کرونا شاید صدها سال و شاید هزاران سال با انسان زندگی کرده و اینطور نیست که بتوانیم به صورت کامل و برای همیشه از این ویروس خلاصی یابیم.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید شامپو تریاک ضد ریزش مو والمو  لطفا به بازدید از وب سایت ما.


[ بازدید : 34 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]