در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

چرا به دکوراسیون خانه نیاز داریم؟

سه شنبه 4 بهمن 1401
18:10
سورنا

چرا به دکوراسیون خانه نیاز داریم؟

kitchen decorationدر خانه هایی که از رنگ های سرد استفاده می شود، می توان از عناصر دکوراتیو گرم به ویژه رنگ های قرمز مانند گل و گلدان نمای آشپزخانه بدون اپن استفاده کرد. رنگ های گرم نیز فضای آرامش بخشی را برای ساکنان خانه فراهم می کند. هر چه تن رنگ ملایم تر باشد، آرامش بخش تر می شود. استفاده از رنگ های گرم و تند باید با احتیاط انجام شود زیرا چشم را خسته می کند و ساکنان خانه را دلسرد می کند. صورتی کم رنگ انتخاب مناسبی برای دیوار خانه شماست. به خصوص هنگامی که با یک رنگ غنی ترکیب می شود. مثلاً اگر دیوار خانه تان صورتی است، می توانید از فرش طرح دار قرمز استفاده کنید تا رنگ دیوار بیشتر دیده شود. یکی از روش های دیگری که با آن می توان هر چه بیشتر به دکوراسیون و طراحی خانه رنگ داد، استفاده از اشیا و وسایل مختلف در خانه است. لوازم هنری رنگ دادن به محیط خانه را بسیار آسان کرده است.

  • کمک گرفتن از نور
  • مدل دکوراسیون و چیدمان منزل و خانه: سبک شابی شیک
  • یک استند سینیدار برای پرندهها در نظر بگیرید
  • دمنوش فوقالعاده برای قاعدگی
  • کمد حولههای خود را خارج از حمام کنار در قرار دهید

kitchen decorationقبل از هر چیزی یک لیست از لوازم مورد نیاز در خانه تهیه کرده و خرید خود را بر اساس آن انجام دهید. ممکن است زمانی که می خواهید خانه خود را بسازید و آن را چیدمان و طراحی کنید، دانستن نقطه شروع کار دشواری باشد. در این نقطه کاری که باید انجام دهید این است که یک لیست از لوازم مورد نیاز خود تهیه کرده و با دنبال کردن آن نیاز های خود را خریداری کنید. در لیست اولویت ها، مبلمان ثابت در اولین شماره ها قرار می گیرند. برای مثال مبل های اتاق نشیمن، میز و صندلی اتاق غذاخوری و تخت اتاق خواب و … بدون شک تمام این مبلمان را باید با روکش ها و پارچه ها زیبا کنید. هم چنین برای روشنایی مناسب این اتاق ها باید لوستر ها، آباژور ها و چراغ های مورد نیاز را تهیه کنید. در آشپزخانه نیز به لوازم برقی بزرگ نیاز خواهید داشت.

در غیر این صورت ، به نظر می رسد که اتاق سرازیر شده است.

kitchen decorationاز رنگهای بی روح و کم رنگ برای دیوار ها استفاده نکنید زیرادر این صورت دیوارها رنگ و رو رفته به نظر می آیند. تمام مبل های خود را به دیوار اتاق نچسبانید. مبل های خود را در اتاق به طور متعادل چیدمان کنید(مطمئن شوید که در حدود ۵۰ سانت میان مبل ها راه عبور وجود دارد). اما اگر در یک سمت دیوار مبلمان بیشتری دارید ، آن را به وسیلۀ یک آینه ، یک درختچۀ تزیینی یا یک بخش از مبلمان با همان ابعاد مبلمان دیوار رو به رو متعادل کنید. در غیر این صورت ، به نظر می رسد که اتاق سرازیر شده است. زمانی که کتاب ها جزو چیدمان منزل هستند از کتابهای با جلد کاغذی استفاده نکنید. پوشش کاغذی کتابها را از روی جلد کتاب جدا کنید تا رنگ ، نقوش برجسته و بافت جلد کتاب نمایان شود. کتابها را روی میز عسلی (قهوه خوری) قرار دهید و روی آنها را با خرت و پرت های تزیینی پر کنید یا آنها را در طرف راست کاناپه به صورت مرتب بچینید. با تعداد زیادی بالش تزیینی(کوسن ) روی مبل های خود را نپوشانید. دو بالش تزیینی مربع شکل ۵۰ سانتی را به هم بچسبانید و لایه ای با شکل های کوچکتر با اندازه ی استاندارد نیمکت یا کاناپه روی آن بگذارید. از کوسن هایی استفاده کنید که اگر آن کاناپه در جایی دیگر به کار رفت به تمام قسمتهای منزل بیاید. همۀ مبلمان خود را از یک فروشگاه نخرید. مانند این است که از سرتا پا لباسهایی را بپوشید که توسط یک طراح، طراحی شده باشد. سبک شخصی خودتان را با ترکیب کردن اشیاء قدیمی و جدید نشان دهید. بهترین مکان را برای ویترین گنجینه و میراث خانوادگی مورد علاقه خود پیدا کنید. یک قطعۀ کوچک هنری را بالای تختخواب خود قرار ندهید.

اندازه پردهها هم اهمیت دارد.

بر کسی پوشیده نیست که پردهها جز اصلی هر دکوراسیونی هستند. تمام اتاقها حتی سالن اصلی نیاز به پرده دارند. انتخاب پرده مناسب برای سالن اصلی با انتخاب پرده برای اتاقها کاملاً دو مبحث مجزا است. پردههایی که برای اتاق کودکان انتخاب میشوند، رنگهای شاد و جذاب دارند. پردههایی که برای نصب در اتاق خواب خریداری میشوند باید رنگهای آرامشبخش داشته و متناسب با دکوراسیون، مبلمان، تختخواب و روتختی انتخاب شوند. در مورد سالن پذیرایی، قضیه کمی متفاوت است. رنگ پردههای سالن اصلی میتواند متضاد یا هماهنگ با مبلمان انتخاب شود. همچنین نحوه دوخت پردهها به سبکهای متفاوت از سبک لاکچری یا سبکهای ساده تبعیت میکند. اندازه پردهها هم اهمیت دارد. درباره تمام اینها باید هنگام دریافت خدمات مشاوره دکوراسیون منزل صحبت کنید. یکی از مهمترین ابزارهایی که هر منزل یا ویلایی را زیباتر میکند، انواع قفسهها و شلفها هستند. شاید تمایل دارید از اینها هم در منزل خود استفاده کنید. برای شما خبر خوبی داریم. مقاله "زیباترین مدلهای شلف دیواری و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی" به معرفی بهترین نمونههای شلف پرداخته است و برای شما ایدههای جذابی دارد. این راهنما را قبل از اجرای دکوراسیون، مطالعه کنید. استفاده از خدمات مشاوره دکوراسیون منزل یک ضرورت برای هر خانواده محسوب میشود. بدون توجه به اینکه منزل یا آپارتمان یا ویلای شما چند متر است و میخواهید به چه سبکی آن را طراحی کنید، حتماً نیاز دارید که از کارشناسانی کمک بگیرید که در این حوزه تجربه کافی را دارند. بهترین ایدههای طراحی دکوراسیون داخلی را برای یک آپارتمان یا ویلا میتوانید در فضای اینترنت پیدا کنید. پیشنهاد میکنیم تمام وب سایتهای معتبر را بررسی کرده و زمانیکه میخواهید منزل شخصی خود را بچینید از آنها الهام بگیرید و کارشناسان مشاوره دکوراسیون منزل هم همراه شما هستند تا یک فضای آرامشبخش را در منزل ایجاد کنید.

kitchen decorationمرز بین کف و دیوار و دیوار و سقف را با رنگ، مصالح یا گچبری متمایز کنید تا معماری داخلی خانه خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهید. برای نورپردازی فقط به لوستر وسط سقف بسنده نکنید؛ دیوارکوبها، نورپردازیهای نقطهای و آباژورها را نیز دخیل کنید. فضای دیدن تلویزیون را از فضای گفتوگو جدا کنید؛ حتی اگر این فضای گفتوگو با 2 صندلی تک میتواند شکل گیرد. گلهای مصنوعی را فراموش کنید و گلدان روی میز جلومبلی را هفتهای یکبار با بگونیاهای خوشبو تازه کنید. دیوار پشت تختخواب را با مصالح، رنگ یا کاغذدیواری متفاوت، شاخص کنید. پرده اتاق خواب را تا جای ممکن ساده، نازک و سبک انتخاب کنید تا حس آرامش را به شما القا کند. تصویر محبوبتان را قاب کنید و در راستای دیدتان نسبت به تختخواب قرار دهید تا هنگام خوابیدن و بیدار شدن انرژی مثبت دریافت کنید. فرش اتاق خوابتان را طوری قرار دهید که هنگام پایین آمدن از تخت، پاهایتان روی آن قرار گیرد. حضور یک مبل تک در اتاق خواب میتواند فضای دنجی برای مطالعه یا گفتوگو با یکی از اعضای خانه یا یک دوست محسوب شود.

منابع در دسترسی است.

kitchen decorationسبک اشیاء مورد نظر خود را مشخص کنید؛ مثلاً چینی گلدار. تا تنوع موجود در بازار سردرگمتان نکند. ببینید چه انتظاری از دوام وسیله­ ی انتخابی دارید. اگر چیزی ترکخورده یا ایرادی دارد و یا استفاده از آن برایتان سخت است، از خریدن آن صرفنظر کنید. از کجا می­شود اشیاء قدیمی را پیدا کرد؟ بازارهای روز (شنبه بازار، جمعه بازار و….. ، سمساری­ ها، حراج­های خانگی و… منابع در دسترسی است. مزایده­ های اینترنتی، مانند eBAY، گنجینه ­های باارزشی را ارائه می­کنند. آنتیک فروشی­ها، نمایشگاه­های محلّی و فروشگاه­های خانگی هم منابع دیگری برای اشیاء قدیمی محسوب میشوند. تابلوهای قدیمی یا تابلوهایی با ظاهر قدیمی، به یک مکان خصوصی حال و هوایی قدیمی می­دهد. آبرنگ­ها و رنگ روغن­های قدیمی خیلی عالی هستند، اما اگر بخواهید ارزان­تر تمام شوند، می­توانید از کارت پستال­ها، طرح روی جلد کتاب­ها و جلد مجلّه ­های قدیمی نیز استفاده کنید. به دیوار رختشور خانه برگه­ ی قدیمی تبلیغ صابون، یا به دیوار آشپزخانه بریده ­هایی از جعبه­ ی قدیمی مواد غذایی بزنید. آیا دلتان می­خواهد اتاق­تان حس واضحی از سادگی و بی­ریایی داشته باشد؟ قطعات بازسازی شده ­ی معماری می ­توانند به شما کمک کنند. اجزاء ساختمانی ترک­دار، پنجرههای قدیمی، منقاره ­ها، درها، قسمت­هایی از حصار و دیگر اجزاء ساختمانی که دارای طرح، بافت یا جاذبه­ای هستند، ممکن است کارساز باشند. اشیاء کوچک را به همراه گیاه یا دسته­ای کتاب روی یک میز بچینید یا به عنوان یک اثر هنری از دیوار بیاویزید.

بافت، به فضا عمق میدهد و همچنین باعث لذت بصری است.

kitchen decorationدیوارکوب منزل چیست و چه نقشی در دکوراسیون داخلی خانه ایفا میکند؟ معماری مدرن ویژگیهای مشخصی دارد. بیشتر جوامع از این نوع معماری و طراحی داخلی بهره بردهاند. بافت، به فضا عمق میدهد و همچنین باعث لذت بصری است. ایجاد بافت، فقط به رنگ کردن دیوار نیست، بلکه شما میتوانید با به کار بردن لوازم تزئینی، به فضا بافت دهید. دیوارها جزء جدانشدنی از طراحی مدرن و خانهها هستند که اتفاقاً در حق آنها بسیار کوتاهی میشود. روشهای متفاوتی برای طراحی یک پوشش دیوار مناسب وجود دارد. کف مانند دیوار یکی از اجزای جدانشدنی از فضاست. جنس وسایل و مبلمان میتواند انواع متفاوتی را دکور کافی شاپ تاریک در بربگیرد. چرم، پلاستیک، بامبو، پوست، ابریشم، کتان، ساتن و … فقط برخی از دهها جنسی است که شما میتوانید در دکوراسیون داخلی مدرن استفاده کنید. نورپردازی علاوه بر روشن ساختن محیط، به آسانی میتواند حال و هوای فضا را هم عوض کند. برخی سبکهای نورپردازی، یقیناً خارج از دسترس ما است اما با کمی سلیقه و تعبیه کردن چند چراغ میتوان سبک خانه را مدرن کرد.

kitchen decorationدقت کنید فاصله لبه پنجره تا دیوار نیز برابر با یک سوم پنجرهها باشد. آینه یا قاب عکسی که بالای مبل یا تختخواب جای میگیرد، نباید بیشتر از دو سوم پهنای این دو باشد. اگر یک شی قدیمی و ارزشمند یا هدیهای خاص دارید میتوانید آن را در بهترین قسمت از دکوراسیون قرار دهید تا همیشه دیده شود. اگر دوست داشته باشید میتوانید با یک نورپردازی این مرکزیت را چندین برابر کنید. میخواهید یک لوستر یا چراغ کوچک را در اتاقی بزرگ آویزان کنید؟ این کار با اصول طراحی در تضاد است و جلوهای نازیبا را در دکوراسیون ایجاد میکند. برای اینکار حتماً قطر اتاق را در واحد متر اندازه بگیرید و به اندازه قطر همان عدد در واحد سانتیمتر چراغی را خریداری نمایید. معماری خانه شما بسیار مهم است. یادتان باشد هرگونه تغییر و فرم دهی به دیوارهها و سقف، بر کلیت طراحی دکوراسیون تاثیر خواهد گذاشت. سقفهای کاذب مدل دار و گچبریهای شلوغ و پیچیده، ارتفاع سقف را کوچکتر از آنچه هست نشان میدهند.

  1. این فضا را هرگز بدون فرش رها نکنید
  2. اتاق نشیمن و پذیرایی
  3. خرید وسایل برحسب نیاز و گنجایش فضا و سبک انتخابی
  4. یک نور مخفی خفیف برای شبها در نظر بگیرید
  5. وسایل قدیمی: ۳.۳ میلیون تومان خرید از مکانهای مختلف

البته در انتهای مطلب گالری تصاویر 25 مدل دیزاین خانه های مدرن در سال 2022 را نیز قرار داده ام تا از آن ها ایده بگیرید و خانتان را به زیبایی دکور کنید. از یوتویوب تماشا کنید! 1. ابتدا ویژگی های اصلی سبک مدرن را بشناسید! سادگی به این معنی است که عناصر و اثاثیه ای که در فضای داخلی منزلتان به کار می برید، مثل تصویر زیر، بدون جزئیات تزئینی باشند. بر اساس این ویژگی، خطوط صاف و مستقیمِ عمودی و افقی و شکل های هندسی ساده، در طراحی مبلمان و اکسسوری های مدرن بسیار کاربرد دارد. طبق این اصل هر چیزی که در فضای منزلتان به کار می برید باید هدفمند و کاربردی باشد و تا حد امکان از اثاثیه و دکوری های غیر ضروری پرهیز کنید. با این تعریف خانه های مدرن بسیار منظم و مرتب و خلوت می باشند. نکته: البته ویژگی های بالا در سبک دکوراسیون مدرن اواسط قرن 20، مینیمال، اسکاندیناوی و صنعتی نیز مشترک می باشد و به همین دلیل آن ها را به سبک مدرن بسیار نزدیک می کند.

دکوراسیون خانه

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دکور قفسه دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.


[ بازدید : 30 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]