در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی 13 مدل پرفروش و محبوب بازار همراه قیمت

دوشنبه 16 آبان 1401
12:41
سورنا


قهوه به عنوان یک نوشیدنی صبحگاهی، مورد علاقه بسیاری از افراد است، به گونه‌ای که نمی‌توانند بدون آن روز خود را شروع کنند. کافی‌شاپ‌ها در همه جا وجود دارند، اما برای داشتن یک فنجان در خانه نیاز به دستگاه قهوه‌ساز است تا بتوانید از یک نوشیدنی گرم و خوش طعم لذت ببرید.

قهوه سازها می‌توانند به راحتی و بدودن دردسر یک قهوه خوش عطر و خوش طعم برای شما سرو کنند.با خانگی لند همراه باشید تا به شما کمک کنیم تا نسبت به شرایطتون بهترین انتخاب رو داشته باشید.

وقتی خودتان این نوشیدنی گرم و خوش طعم را دم می‌کنید، می‌توانید دقیقاً از موادی که دوست دارید استفاده کنید، طعم دهنده‌هایی که مورد علاقه‌تان است به قهوه اضافه یا اینکه آن را ساده و بدون هیچ مواد افزودنی دم کنید و دقیقاً به میزان مناسب شیر، خامه یا مواد شیرین کننده مطلوب و مورد پسندتان را اضافه کنید.

نکته حائز اهمیت در دم کردن قهوه در خانه این است که نه تنها در هر زمان که بخواهید می‌توانید قهوه دلخواه خود را میل کنید، بلکه دم کردن قهوه با دستگاه قهوه ساز باعث صرفه‌جویی در مصرف قهوه می‌شود. مهم نیست که کدام دستگاه قهوه ساز را انتخاب می‌کنید، چرا که همگی عملکرد یکسانی دارند و نوشیدنی مورد علاقه شما را در اختیارتان می‌گذارند. آنچه که مهم است این است که خروجی دستگاه باکیفیت و اصیل باشد.

به طور معمول عملکرد دستگاه قهوه‌ ساز به این صورت است که قهوه آسیاب شده با آب روبه رو می‌شود و همین تلاقی، موجب می‌شود طعم دانه‌ها گرفته شود. پس از این مرحله، آب از طریق دانه‌هایی که در یک فیلتر نگهداری می‌شوند تخلیه شده و پس از آن، قهوه بدون ریزه آماده است.

با اینکه این فرآیند ساده به نظر می‌رسد، اما دستگاه‌های مختلف قهوه ساز می‌توانند به نتایج متفاوتی نایل شوند. در واقع باید گفت دمای آب، مدت زمان تماس آب با دانه‌های قهوه و تکنیک‌های متفاوت در مخلوط شدن آب با دانه‌ها بر روی طعم و مزه قهوه بسیار مؤثر است. همین موضوع اهمیت راهنمای خرید قهوه ساز را مشخص می‌کند تا شما بتوانید تصمیم بگیرید که چه دستگاهی برایتان مناسب‌تر است.

دستگاه قهوه‌ ساز به عنوان یک دستگاه مطلوب و مورد پسند که اکثر خانواده‌ها از آن بهره می‌گیرند، کاربردی اصلی دارد و آن، تهیه قهوه و نوشیدنی‌های بر پایه قهوه برای اعضای خانواده است. در واقع می‌توان گفت کاربرد قهوه سازها در دم کردن یک نوشیدنی مطلوب، استفاده از تکنیک‌های مختلف در مخلوط شدن آب با دانه‌های قهوه است.

معرفی قسمت‌های مختلف دستگاه در راهنمای خرید قهوه ساز

به طور کلی، دستگاه قهوه ساز قسمت‌های مختلفی دارد که می‌توان آن‌ها را در چند قسمت: Decanter، پمپ برقی، خرد کننده، المنت گرمایشی، ریز پردازنده، Steam wand، ترموبلاک و صفحه گرم کننده معرفی کرد.

اکثر قطعات قهوه سازهای قطره‌ای اتوماتیک از پلاستیک ساخته شده‌اند. به عنوان مثال بدنه و سبد نگهدارنده فیلتر. صفحه پایه و صفحه گرم کننده و سایر قطعاتی که گرما می‌بینند از قطعات فلزی مختلف که معمولاً استیل یا آلومینیوم آنودایز شده هستند، ساخته می‌شوند.

کافه معمولاً از جنس شیشه ضد حرارت ساخته می‌شود. سایر قطعات شامل تایمر، کلیدها و سیم‌های داخلی هستند. در این بخش از مقاله راهنمای خرید قهوه ساز به صورت اجمالی به معرفی هر یک از قسمت‌ها خواهیم پرداخت.

  • Decanter

Decanter یا carafe نوعی کارافه استیل ضد زنگ شیشه‌ای یا چند لایه است که به طور معمول در قهوه سازهای فیلتر قطره‌ای رایج است. کارافه‌های عایق، به طور معمول نسبت به سایر کاراف‌ها کارآیی بیشتری دارند، زیرا برای گرم نگه داشتن قهوه دم کرده انرژی کمتری مورد نیاز است.

  • پمپ برقی

پمپ برقی یا پیستون، رکن دیگری از دستگاه قهوه ساز است که به فرآیند دم آوری اجازه می‌دهد تا آب سرد را از مخزن آب پمپاژ کرده و تحت فشار بیشتر از ۱۰۰ psi آن را به دیگ بخار تزریق کند. البته باید در نظر داشت فشار آب ورودی، آب گرم موجود در دیگ بخار را به گروه یا سر دم وارد می‌کند.

  • خرد کننده

خرد کننده قسمت دیگری از برخی دستگاه‌های قهوه ساز است که در آن یک موتور الکتریکی دانه‌های کامل قهوه را کاملاً آسیاب کرده و دانه‌های قهوه به نوعی آماده فرورفتن در قطرات آب می‌شوند.

  • المنت گرمایشی

عنصر دیگری که در قهوه‌ سازها وجود دارد، عنصر حرارتی است که در مخزن آب تعبیه شده و برای گرم کردن آب در قهوه سازها استفاده می‌شود.

  • ریز پردازنده

ریز پردازنده بخش دیگری از قهوه سازها است که برای کنترل عملکردهای مختلف محصول تعبیه شده و به طور کامل قابل انتخاب توسط کاربر می‌باشد. از جمله عملکردهای این بخش از قهوه‌ ساز که لازم است در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز با آن آشنا شوید، پیش گرم شدن کارافه و تایمرهای شروع، توقف خودکار و دم کردن است.

  • نازل بخار

این لوله کوچک به دیگ بخار متصل است و بخار تولید شده توسط این دیگ را به بیرون منتقل می‌کند.

  • ترموبلاک

دیگ بخار یا‌ ترموبلاک، بخشی است که در قهوه سازها آب داغ را برای دم کردن و بخار را برای ایجاد کف تولید می‌کند. به طور معمول، دستگاه‌های غیر پمپاژ از فشار بخار استفاده می‌کنند؛ فشاری که با جوشاندن آب در یک محفظه تولید می‌شود. می‌توان گفت ‌ترموبلاک، به پمپ آب فشار قوی گفته می‌شود که پیش از گرم شدن آب سرد آن را به داخل محفظه خود وارد می‌کند.

  • صفحه گرم کننده

آخرین بخش از ارکان قهوه ساز که در این بخش از مقاله راهنمای خرید قهوه ساز می‌توان به آن اشاره کرد، صفحه گرم کننده است که به طور معمول برای نگهداری قهوه دم کرده در دمای ۱۶۰ تا ۱۹۰ درجه فارنهایت از این صفحه استفاده می‌شود.

در ادامه با خانگی لند همراه باشید تا 13 مدل محبوب و پرفروش بازار رو به شما همراه با قیمت معرفی کنیم.

اسپرسوساز دلونگی مدل Delonghi espresso maker BCO421.S

اسپرسوساز دلونگی مدل Delonghi espresso maker BCO421.S

۶.۸۰۰.۰۰۰ تومان

اسپرسوساز دلونگی مدل Delonghi espresso maker BCO320

اسپرسوساز دلونگی مدل Delonghi espresso maker BCO320

۴.۸۵۰.۰۰۰ تومان

اسپرسوساز دلونگی مدل Delonghi espresso maker EC685.M

۳%-۵.۵۵۰.۰۰۰ تومان

اسپرسوساز فکر مدل Fekir espresso maker Babila

اسپرسوساز فکر مدل Fakir espresso maker Babila

۴.۳۰۰.۰۰۰ تومان

خرید قهوه ساز Gosonic مدل GEM-871

قهوه ساز گوسونیک مدل Gosonic coffee maker GEM-871

۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت قهوه ساز Gosonic مدل GEM-870

قهوه ساز گوسونیک مدل Gosonic coffee maker GEM-870

۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان

قهوه ساز گوسونیک مدل Gosonic coffee maker GEM-869

۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

قهوه سازحرفه ای پروفی کوک مدل Proficook Coffee Maker PC-KA 1138

قهوه سازحرفه ای پروفی کوک مدل Proficook Coffee Maker PC-KA 1138

۴.۲۵۰.۰۰۰ تومان

اسپرسو ساز و نوشیدنی ساز دولچه گوستو/ کروپس مدل Piccolo XS

اسپرسو ساز و نوشیدنی ساز دولچه گوستو/ کروپس مدل Piccolo XS

۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان

اسپرسوساز آسگارد تایلند مدل Asguard C1000B

قهوه ساز لمسی پروفی کوک مدل Profi Cook Touch coffee maker KA 1191

قهوه ساز لمسی پروفی کوک مدل Profi Cook Touch coffee maker KA 1191

۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان

قهوه ساز آسیاب دار پروفی کوک مدل proficook coffee make PC-KA1152

ناموجود

قهوه ساز آسیاب دار پروفی کوک مدل proficook coffee make PC-KA1152

اسپرسوساز سنکور مدل SES1710BK

اسپرسوساز سنکور مدل SES1710BK


[ بازدید : 95 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]