در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

راهنمای خرید قهوه ساز و انواع آن

دوشنبه 16 آبان 1401
12:39
سورنا


 

طعم و عطر دلنشین قهوه زمانی به جان شما می‌چسبد که توانسته باشید در کوتاه‌ترین زمان و آسان‌ترین راه یک فنجان قهوه خوب و باکیفیت را تهیه و نوش جان کنید. قهوه ‌ساز، همان وسیله‌ای است که نیاز دارید تا در زمانی کوتاه و با مکانیزمی آسان، مانند حرفه‌ای‌ها قهوه درست کنید. برای انتخاب بهترین قهوه‌ ساز نیازی نیست تمام قهوه‌سازهای عرضه شده به بازار را امتحان کنید. ما تصمیم‌گیری را برای شما آسان کرده‌ایم. در ابتدا انواع قهوه‌ ساز را خواهید شناخت تا بتوانید تعیین کنید چه نوع قهوه ‌سازی نیاز دارید و در بخش دوم با چند مدل از بهترین قهوه ‌سازها و ویژگی‌های آن آشنا خواهید شد. از کجا قهوه ساز بخریم ؟ برای خرید مطمئن با قیمت مناسب داشته باشید به فروشگاه اینترنتی خانگی لند مراجعه کنید.

 

قهوه ‌ساز وسیله‌ای است که می‌توانید به وسیله آن مانند حرفه‌ای‌ها قهوه درست کنید.

بهترین قهوه ساز

هیچکس نمی‌تواند قبل از آنکه نیاز شما را از تهیه قهوه بداند، به شما بگوید چه قهوه‌ سازی برای شما بهترین است. این شما هستید که بر اساس نیازتان و بودجه‌ای که می‌توانید برای خرید قهوه ‌ساز در نظر بگیرید، تعیین خواهید کرد چه قهوه ‌سازی بخرید تا بتوانید با داشتن آن، نیاز خودتان را برطرف کنید.

  • قهوه ‌ساز خانگی

اگر اعضای خانواده شما به قهوه علاقه‌مند هستند می‌توانید قهوه ‌ساز خانگی را در سبد خرید خود قرار دهید. به‌طور‌معمول گنجایش مخزن آب دستگاه قهوه ‌ساز خانگی امکان تهیه حداکثر ۱۰ فنجان قهوه را برای شما فراهم می‌کند.

  • قهوه‌ ساز دستی

اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی برای خرید یک قهوه ساز بپردازید یا می‌خواهید قهوه را روی اجاق گاز تهیه کنید، قهوه ساز دستی را انتخاب کنید. تهیه قهوه در قهوه ساز دستی خیلی سریع اتفاق می‌افتد و در چند دقیقه قهوه شما آماده است.

  •  قهوه ساز حرفه ای

اگر قصد خرید قهوه ساز حرفه ای برای کافی شاپ یا سالن ورزشی خود دارید، به فکر یک قهوه ساز صنعتی باشید و سعی کنید در درست کردن قهوه با آن، مهارت پیدا کنید. قهوه ساز صنعتی زمانی به کارتان می‌آید که قصد داشته باشید در روز بیش از ۲۰ شات قهوه درست کنید.

  • قهوه ساز کپسولی

برای درست کردن قهوه در محل کار و سفر به یک قهوه ساز کپسولی نیاز دارید تا بتوانید به راحتی قهوه خود را آماده کنید. این قهوه ساز، قابل حمل است و برای استفاده آن، نیازی به متصل شدن به برق ندارید. کپسول‌هایی برای دستگاه نسپرسو وجود دارد که شما می‌توانید در قهوه ساز کپسولی از آن استفاده کنید.

  • اسپرسوساز

اسپرسو نوعی قهوه بسیار غلیظ است که میزان کافئین آن بالاست. اسپرسو، نوشیدنی پر طرفداری محسوب می‌شود و فرآیند تهیه آن به این شکل است که آب با فشار زیاد از بین پودرهای قهوه عبور می‌کند تا قهوه‌ای غلیظ را برای شما آماده کند. برای تهیه اسپرسو می‌توانید از دستگاهی چند منظوره با قابلیت تهیه اسپرسو یا دستگاهی که صرفا اسپرسوساز است استفاده کنید.

اکنون که با انواع قهوه ساز آشنا شدید خوب است بدانید قهوه سازهای برقی انواع مختلفی دارند که در ادامه به توضیح مکانیزم تهیه قهوه توسط آن‌ها پرداخته شده است. نقدی که طرفداران اسپرسو به این نوع قهوه سازهای برقی وارد می‌کنند فشار در حد ۱٫۵ بار است که فشار پایینی است؛ زیرا برای تهیه اسپرسویی که طعم آن مطلوب باشد فشار مناسب ۹ بار است.

  • قهوه ‌ساز قطره‌ای برقی

قهوه ساز قطره‌ای برقی یا قهوه ساز اتوماتیک ویژه دوستداران قهوه است که می‌خواهند در یک نوبت، برای چند نفر قهوه درست کنند. آب درون مخزن این قهوه ساز توسط المنت حرارتی گرم می‌شود و از مسیر لوله‌ای شکل به محفظه پودر قهوه، هدایت می‌شود؛ سپس آب جوش به شکل قطره‌ای بر روی قهوه‌ها می‌بارد تا پس از عبور از فیلتر درون قوری بریزد. قهوه‌ای که با استفاده از این قهوه ساز تهیه می‌شود بهتر است بلافاصله مصرف شود تا حرارت صفحه زیر قوری، موجب تلخ شدن آن نشود. اگر در این مدل قهوه سازها از پارچ بدون حرارت‌دهی که دارای عایق حرارتی هستند استفاده شود، دمای قوه افت نخواهد کرد و تلخ نمی‌شود.

  • قهوه ساز سرد دم‌کن

این قهوه سازها در دو نوع غوطه‌ور و قطره‌ای وجود دارند. اگر نوع قهوه سازی که انتخاب می‌کنید غوطه‌ور باشد، بایستی پودر قهوه را در طولانی‌مدت با آب سرد، خیس و سپس فیلتر کنید. برای رقیق شدن آن هم می‌توانید از آب یا شیر استفاده کنید. در نوع قطره‌ای، آب سرد از قهوه به صورت چکه‌ای عبور می‌کند و نیازی به رقیق‌سازی عصاره نیست. این نوع قهوه سازها برای قهوه‌های یخی مناسب‌‌تر هستند زیرا شما در قهوه داغ، یخ می‌ریزید، در نتیجه یخ‌ها سریعا ذوب می‌شود و قهوه رقیقی را تحویل شما می‌دهد. یادتان باشد برای آماده‌سازی قهوه با این قهوه ساز بایستی صبور باشید و طاقت آن را داشته باشید که ساعت‌ها منتظر بمانید

در این مقاله به معرفی انواع قهوه ساز و اسپرسو ساز و تشریح این نکته پرداختیم برای هر شرایطی چه قهوه سازی مناسب تر است. فروشگاه اینترنتی خانگی لند همواره با ارائه محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب سعی در رضایت شما مشتریان گرامی را دارد.


[ بازدید : 728 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]